2
  

Медаль «Фаворит Успіху»Про конкурс (тільки найголовніше)

«Фаворити Успіху» — відкритий рейтинг народних уподобань, який складається з 2003 року в  декількох сотнях категорій товарів і послуг українського ринку.

Рейтинг відображає громадську думку щодо товарів і послуг, представлених на ринку країни, ступінь довіри до асортименту пропозицій з боку споживачів, готовність споживачів рекомендувати улюблені бренди друзям і колегам.

Рейтинг є некомерційним, тому участь у ньому безкоштовна. Повна прозорість вивчення громадської думки на всіх етапах, поряд із ретельним аудитом результатів дослідження з боку одночасно кількох маркетингових і соціологічних організацій міжнародного рівня, таких як InMind і КМІС, є запорукою об’єктивності рейтингу. Кінцева мета якого полягає у визначенні найкращих ринкових пропозицій, справжніх лідерів довіри як з боку авторитетних галузевих експертів, так і рядових споживачів.

Переможці рейтингу нагороджуються на щорічному урочистому шоу почесними медалями, образ яких став впізнаваним символом серед споживачів і трактується як своєрідний знак якості та орієнтир найкращого вибору серед варіантів пропозицій. Церемонія нагородження — щорічний статусний захід з яскравою та динамічною шоу-програмою за участю нових зірок української сцени. Захід має значний резонанс в ЗМІ, нагородження транслюється на ТБ і в Інтернеті.

Визначними рисами «Фаворитів Успіху», які відрізняють цей рейтинг від подібних заходів є:

  1. Відсутність механізму заявок на участь.
    На думку організаторів, подібний механізм позбавляє будь який конкурс неупередженої оцінки, оскільки такі заявки, як правило, надходять від учасників, зацікавлених лише в позитивному для себе результаті, а не в об’єктивному опитуванні. Крім того, змагання виключно між учасниками, які подали формальні заявки, нівелює ідею об’єктивного рейтингу. Будь-який рейтинг за заявками не відобразить реальної ситуації на ринку, не врахує всього асортименту ринкових пропозицій, власники яких, можливо, з якихось причин не зацікавлені в рейтингу і в своєї участі в ньому. На думку організаторів, прозорий рейтинг має складатись по відношенню до всіх гравців ринку без винятку, навіть без необхідності контакту з представниками учасників. (Окрім, хіба що, заради підтвердження факту офіційного присутності на ринку, уточнення точної назви бренду і його відповідності категорії.)
     
  2. Публічність і відкритість всієї інформації.
    Списки игроков рынка в каждой исследуемой категории представляются в открытом доступе на FAVOR.com.ua, в виде анкет для неравнодушных респондентов, которые указывают конкурсу свой выбор, рекомендуя таким образом наилучших участников. Кроме того, в открытом доступе находятся результаты конкурса за все годы его деятельности. Из опубликованных рейтингов по каждой отдельной рыночной категории можно увидеть не только лидеров, но и рейтинговые позиции всех участников вообще.
     
  3. Залучення до опитувань трьох респондентських груп.
    Конкурсантов оценивают:
    • Експерти — авторитетні галузеві спеціалісти, діючі професіонали різних напрямків діяльності оцінюють якість ринкових пропозицій, товарів і послуг, керуючись своїм професійним досвідом. Конкурс представляє всіх експертів індивідуально та поіменно.
    • Знаменитості (або Журі Успішних Людей) — відомі та публічні особи, селебріті, успішні підприємці, діячі спорту, культури і шоу-бізнесу, лідери думок, законодавці смаку і моди, кумири молоді, чий стиль життя завжди викликає масовий інтерес. Саме вони впливають на формування смаків і вподобань українців, є прикладом для наслідування, гордістю нації. Таких людей без перебільшення можна назвати експертами по Успіху, оскільки кожен з них — успішна особистість.
    • Споживачі — всі небайдужі жителі країни, які щодня користуються товарами та послугами, відвідують різні торговельні, фінансові, освітні та розважальні заклади, подорожують, отримують інформацію зі ЗМІ.
      Споживачі діляться своєю думкою і особистим досвідом, вказують свої рекомендації найкращого вибору за допомогою онлайн-голосування на FAVOR.com.ua.
      Конкурс заохочує участь людей в опитуваннях, регулярно проводячи різні призові акції, роздаючи подарунки найактивнішим респондентам.

    До речі, респонденти мають можливість самостійно змінювати інформацію про представлених у категорії конкурсантів, пропонуючи організаторам оперативно додати до анкети відсутніх учасників, або навпаки, вказати на торгові марки, що пішли з ринку, які мають бути видалені з опитувань.

  4. Пиріг з долями різних респондентських груп у комплексному рейтингуРозоподіл опитувань на кілька календарних етапів, що дозволяє постійно відстежувати динаміку змін в уподобаннях споживачів протягом року, а також унеможливлює проведення флешмобів і накруток рейтингу з боку недобросовісних конкурсантів, оскільки подібні разові сплески активності завжди нівелюються протягом кількох річних етапів і згладжуються в підсумковому загальнорічному рейтингу.

Як взяти участь у конкурсі

Необхідно вибрати відповідну категорію серед представлених в онлайн-каталозі на www.favor.com.ua/vote/, і подивитися, чи не представлена ще в ній ваша торгова марка або компанія в якості конкурсанта.

Якщо відповідна категорія знайшлася, а конкурсанта, що вас цікавить у ній не виявилося — будь ласка, зв’яжіться з організаторами конкурсу з проханням додати відсутнього учасника в каталог. Найпростіше це зробити за допомогою онлайн-форми, посилання на яку дана під списком номінантів у категорії.

Якщо відповідна категорія НЕ знайшлася — її необхідно додати.

Idea The organizers of the contest are convinced that if there is a market niche with several competitive offers, presented at once, so buyer has what to choose from the assortment of brands -l it’s possible to objectively determinate the best choice in this niche!

Необхідно зв’язатися з організаторами (наприклад, за допомогою електропошти ) і повідомити наступну інформацію:

  1. Назва категорії, яку необхідно представити в рейтингу;
  2. Максимально повний перелік гравців ринку в даній категорії. Фактично список конкурентів, якщо номінація додається за ініціативою одного з гравців ринку.
    Ми маємо офіційну паперову форма для додавання учасника до каталогуPDF, але простіше надіслати їхні назви простим списком, бажано відразу з посиланнями на їхні веб-сайти.

Цього буде цілком достатньо для додавання нової номінації в рейтинг. У разі необхідності, організатори конкурсу самостійно зв’язуватимуться з гравцями ринку в певній категорії для уточнення інформації та наповнення онлайн-каталогу. Також організатори самостійно сформують для даної категорії експертне журі, в якому згідно з методикою дослідження громадських уподобань на визначення переможців, представлених учасників оцінюватимуть не менше п’яти незалежних галузевих фахівців.


Attached fileAttached file Send by E-mailSend by E-mail   Print versionPrint version
Comments(0)

No comments yet… Be the first to leave comment on this topic!

or
You may sign in using:
Enter with Facebook Enter with VK
  

Achtung! Please be polite! Although that modertors of this web-portal are excessively democratic, any unethical, unqotable or just rude expressions, which abuse other visitors of this web site, can be deleted. Also will be deleted any spam and public comments with private phone numbers.