Триває співпраця Publicity Creating з Центром незалежних споживчих експертиз «ТЕСТ»
  
Автор:
Більше 15 років Publicity Creating співпрацює з Центром незалежних споживчих експертиз «ТЕСТ» у напрямку інформаційного супроводження результатів тестування різноманітних товарів – продуктів харчування, косметики, комп’ютерної техніки та інших.
Висвітлення результатів незалежного тестування включає як традиційні форми інформування (написання та поширення прес-релізів, проведення прес-конференцій, експертні огляди), так і нетрадиційні активності.

Зокрема, за підсумками одного з досліджень, піар-агенством було організовано опитування серед провідних дієтологів на тему «Здорове харчування», а також бліц-опитування споживачів на вулицях Києва на тему «Корисні продукти».

Дані проекти дозволили надати споживачам інформацію про думку фахівців, а також дізнатися, як самі споживачі оцінюють корисність продуктів харчування.

«Досвід співпраці з Центром «ТЕСТ» показав, що подібні проекти потребують хорошої інформаційної підтримки, особливо у випадку із продуктами харчування. Адже висновки незалежних досліджень – це запорука впевненості в тому, що кожен з нас купує корисні і безпечні для здоров’я продукти. Зі свого боку, наша піар-агенція також робить внесок у поінформованість широкого кола споживачів», – зазначив Директор Publicity Creating Валерій Курейко.


Довідка: Центр незалежних споживчих експертиз «ТЕСТ» – громадська організація із захисту прав споживачів, основною діяльністю якої є проведення освітніх програм для споживачів (тестування, дослідження якості та безпеки товарів і послуг).

Отправить на E-mailОтправить на E-mail   Версия для печатиВерсия для печати
Комментарии(0)

Пока комментариев нет… Будьте первым кто оставит комментарий по этой теме!

или
Вы можете войти с помощью:
Войти с Facebook Войти с Google Войти с ВКонтакте