Для чого потрібна діагностика та ремонт PLD секцій
  
Author:

PLD-секції — це прогресивний механічний вузол, що замінив в деяких автомобілях класичну схему насос форсунок, при якій в одному корпусі зібрані розпилювальна система та електромагнітний клапан. Однак як і будь-який інший пристрій PLD секції потребують правильної експлуатації, догляду та ремонту. Коли необхідна діагностика та ремонт PLD секцій — розповідаємо в цьому матеріалі.

Які особливості PLD-секцій

PLD-секція є роздільною конструкцією. До неї підключається паливна форсунка, яка розміщується в головці блоку циліндрів. Експерти зазначають, що такий механізм зі складних елементів, значно зручніше ремонтувати. Адже якщо використовується недостатньо очищене пальне, та форсунка, яка направляє суміш у циліндр, набагато швидше та частіше виходить з ладу. А коли виникає така необхідність, її можна зняти з головки циліндрів та швидко провести ремонт чи заміну.

Крім того, PLD-секція розташована у зручному місці на верхівці моторного відділу, тому при її встановленні відпадає необхідність перевірки величини проміжків, які виникають при температурних коливаннях. З’єднувальна трубка високого тиску знаходиться у вільному доступі, тому вимірювання тиску, який створює PLD-секція, можна зробити, не розбираючи корпус двигуна.

Які ознаки несправності PLD-секції

Однією з перших ознак несправності PLD-секція є зниження продуктивності двигуна. Він може важко запускатися, або втрачати потужність під час руху. Також поширеними ознаками несправних форсунок є:

  • надмірна витрата палива;

  • чорні вихлопні гази;

  • холостий хід.

При виявлених симптомах слід обов’язково звернутися до професійної ремонтної компанії.

Які основні причини ламання PLD-секції

В основному вихід з ладу PLD-секції пов’язаний з плунжерною частиною. Цей механічний вузол має покриття з нітриту титану підвищеної міцності. Він створює тиск у відсіку близько 1600 барів. При інтенсивному русі механічних вузлів можливі наступні типові ламання:

  • усадка і руйнування поворотної пружини;

  • деформація стопорної металевої смужки.

Використання пального з домішками рано чи пізно призводить до зносу плунжера та втулки. Механічні вузли PLD-секції завдяки їх будові досить просто замінити на нові.

Клапанна частина також може виходити з ладу. Причиною цього стає порушення герметичності гумових ущільнювачів. Ці деталі схильні до усадки та фізичного старіння. Щоб здійснити ремонт, PLD-секцію необхідно розібрати та поміняти ущільнювачі. Бувають випадки, що руйнується основа клапана через зірвану різьбу болта. В такій ситуації кріпильні елементи необхідно замінити.

Діагностику та усунення ламання легко провести у будь-якому автосервісі. Щоб PLD-секція бездоганно виробила свій ресурс, рекомендується заправляти автомобіль тільки якісним пальним, регулярно міняти машинне мастило, не перегрівати двигун.

Як проводиться ремонт PLD-секцій

Залежно від стану PLD-секції можливі кілька різних варіантів ремонту. Серед всіх методів ремонту найпоширенішими є наступні:

  • очищення — здійснюється за допомогою спеціального обладнання;

  • заміна — необхідна, якщо деталі занадто пошкоджені та не підлягають ремонту;

  • ремонт — включає розбирання форсунок, їх очищення та заміну пошкоджених елементів.

Вчасна діагностика та ремонт PLD-секції має важливе значення для підтримки двигуна в належному стані. У випадку виявлення будь-яких ознак несправності PLD-секції, варто звернутись до професійної компанії, наприклад в майстерню Diesel Kyiv, яка керуючись знаннями та досвідом, поверне двигун до ефективної роботи.


Send by E-mailSend by E-mail   Print versionPrint version