Результати голосування Інтернет-аудиторії 2019 року у категорії Шоу-бізнес / Дует
Річний рейтинг за результатами голосування Інтернет-аудиторії обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
Время и Стекло
|
48,94% |
5 |
|
2. |
|
неАнгели
|
31,49% |
3,28 |
|
3. |
|
Анна-Марія |
22,13% |
2,35 |
|
4. |
|
Тамерлан і Олена Омаргалієва |
18,30% |
1,88 |
|
5. |
7 |
Two Voices |
9,36% |
0,96 |
|
6. |
|
RIZUPS |
8,09% |
0,85 |
|
7. |
~ |
On i Ona |
4,26% |
0,46 |
|
8. |
|
A.R.M.I.A
|
2,13% |
0,41 |
|
9. |
5 |
Братья Борисенко |
3,40% |
0,32 |
|
10. |
11 |
Panteras |
2,98% |
0,29 |
|
11. |
12 |
Double Smile
|
2,55% |
0,27 |
|
12. |
8 |
Жемчуг |
2,98% |
0,26 |
|
13. |
9 |
PRimaVera |
1,70% |
0,21 |
|
14. |
10 |
Hollywood FM
|
1,28% |
0,142 |
|
15. |
10 |
Карлос&Пиндос |
1,28% |
0,135 |
|
–. |
|
On і Ona
|
0,00% |
0 |
| |
|
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2019 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Дует року». Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2019 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|