Disabled Категорію було виключено з конкурсу «Фаворити Успіху» року за рішенням організаторів, і вона зараз неактивна. Тут показані старі результати дослідження народних уподобань за 2018 рік.
Результати
Результати голосування Споживачів 2018 року у категорії
Інтернет-магазини / Непродовольчий онлайн-гіпермаркет
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
 
I квартал (січень—березень)
 
II квартал (квітень—червень)
1. Розетка Посилання 68,42% 5
  
2. Ашан Посилання 42,11% 3,61
  
3. MOYO Посилання 18,42% 1,32
  
4. Т2ТВ Посилання 5,26% 0,45
  
5. 27.ua Посилання 7,89% 0,42
 
Подивитись результати попереднього, 2017 року  Показати всі магазини
Список учасників неповний або неточний?
Якийсь учасник відсутній, або ж, навпаки, необхідно видалити номінанта, який пішов з ринку? Будь ласка, повідомте про це організаторам опитування!
Додати
магазин
Видалити
магазин

Нормований бал обчислюється по 5-бальній шкалі, згідно з методикою дослідження.
Notice Даний рейтинг відображає проміжні поточні результати дослідження громадської думки станом на 22.06.2018 18:26:50 і не є остаточним.  Докладніше…
На цей рейтинг можна впливати, залучаючи до опитування нових респондентів, своїх друзів і знайомих, які в свою чергу зможуть вказати у голосуванні власні уподобання, висловлюючи таким чином довіру до обранимх учасників.
Коментарі(0)
всі підряд | позитивні | негативні

Поки що коментарів немає… Станьте першим хто залишить коментар на цю тему!

або
Ви можете увійти за допомогою:
Увійти з Facebook Увійти з ВКонтакті
За Проти
  

Achtung! Будь ласка, будьте ввічливі! Незважаючи на те, що модератори цього порталу вкрай демократичні, будь-які неетичні або грубі висловлювання, що ображають інших користувачів, можуть бути видалені. Також видалятиметься спам і публічні коментарі з приватними номерами телефонів.