Результати
Голосування
Результати голосування Споживачів 2017 року у категорії:
  Інтернет-магазини / Непродуктовий онлайн-гіпермаркет
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
 
II квартал (квітень—червень)
 
III квартал (липень—вересень)
 
IV квартал (жовтень—грудень)
1. Розетка Посилання 67,44% 5
   
2. Ашан Посилання 34,88% 3,28
   
3. MOYO Посилання 23,26% 2,79
   
4. 27.ua Посилання 9,3% 2
  
5. Т2ТВ Посилання 4,65% 0,20
 
Подивитись результати попереднього, 2016 року  Показати всі магазини
Список учасників неповний або неточний?
Якийсь учасник відсутній, або ж, навпаки, необхідно видалити номінанта, який пішов з ринку? Будь ласка, повідомте про це організаторів опитування!
Додати
магазин
Видалити
магазин

Нормований бал обчислюється по 5-бальній шкалі, згідно з методикою дослідження.
Notice Даний рейтинг відображає проміжні поточні результати дослідження громадської думки станом на 20.10.2017 2:34:16 і не є остаточним.  Докладніше…
На цей рейтинг можна впливати, залучаючи до опитування нових респондентів, своїх друзів і знайомих, які в свою чергу зможуть вказати у голосуванні власні уподобання, висловлюючи таким чином довіру до обранимх учасників.
Коментарі(0)
всі підряд | позитивні | негативні

Поки що коментарів немає… Станьте першим хто залишить коментар на цю тему!

або
Також ви можете увійти використовуючи:
]]> ]]>
За Проти
  

Achtung! Будь ласка, будьте ввічливі! Незважаючи на те, що модератори цього порталу вкрай демократичні, будь-які неетичні або грубі висловлювання, що ображають інших користувачів, можуть бути видалені. Також видалятиметься спам і публічні коментарі з приватними номерами телефонів.