Результати народного голосування 2018 року у категорії Послуги / Зв’язок і Телеком / Національний оператор мобільного зв’язку
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
Київстар
|
43,88% |
5 |
|
2. |
3 |
Vodafone
|
39,29% |
4,59 |
|
3. |
2 |
lifecell
|
22,45% |
2,57 |
|
–. |
4 |
МТС
|
7,14% |
1,80 |
|
4. |
5 |
Интертелеком |
4,08% |
0,47 |
|
5. |
6 |
ТриМоб |
1,53% |
0,16 |
| |
|
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2018 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Національний оператор мобільного зв’язку». Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2018 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|