Результати
Голосування
Результати голосування Споживачів 2017 року у категорії:
  Інтернет-магазини / Магазин меблевої фурнітури (для виробництва і ремонту меблів)
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
 
III квартал (липень—вересень)
 
IV квартал (жовтень—грудень)
1. ВіЯр Посилання 26,09% 5
  
2. MF – Мебельная фурнитура Посилання 17,39% 3,75
  
2. Еко комплект Посилання 17,39% 3,75
  
4. GTV Посилання 17,39% 3,50
  
5. Сіріус Посилання 17,39% 3,25
  
6. Точка опори Посилання 13,04% 2,75
  
7. Furtinure-shop Посилання 13,04% 2,50
  
7. Магніт Посилання 13,04% 2,50
  
9. Abris Посилання 8,7% 2
 
9. Smart Mebel Посилання 8,7% 2
 
11. Confix Посилання 8,7% 1,75
  
11. Stark Посилання 8,7% 1,75
  
11. Вибір Посилання 8,7% 1,75
  
11. Декс Посилання 8,7% 1,75
  
15. Kronas Посилання 8,7% 1,50
 
15. Меблеві технології Посилання 8,7% 1,50
 
17. IntStyle Посилання 4,35% 1
 
Подивитись результати попереднього, 2016 року  Показати всі магазини
Список учасників неповний або неточний?
Якийсь учасник відсутній, або ж, навпаки, необхідно видалити номінанта, який пішов з ринку? Будь ласка, повідомте про це організаторів опитування!
Додати
магазин
Видалити
магазин

Нормований бал обчислюється по 5-бальній шкалі, згідно з методикою дослідження.
Notice Даний рейтинг відображає проміжні поточні результати дослідження громадської думки станом на 18.12.2017 22:30:57 і не є остаточним.  Докладніше…
На цей рейтинг можна впливати, залучаючи до опитування нових респондентів, своїх друзів і знайомих, які в свою чергу зможуть вказати у голосуванні власні уподобання, висловлюючи таким чином довіру до обранимх учасників.
Коментарі(0)
всі підряд | позитивні | негативні

Поки що коментарів немає… Станьте першим хто залишить коментар на цю тему!

або
Також ви можете увійти використовуючи:
]]> ]]>
За Проти
  

Achtung! Будь ласка, будьте ввічливі! Незважаючи на те, що модератори цього порталу вкрай демократичні, будь-які неетичні або грубі висловлювання, що ображають інших користувачів, можуть бути видалені. Також видалятиметься спам і публічні коментарі з приватними номерами телефонів.