Подарунок!
Проголосуйте у 100 номінаціях щоб отримати подарунок!
Активні респонденти гарантовано отримають подарунки з призового фонду на вибір!
Результати
Поточні результати голосування Інтернет-аудиторії 2018 року у категорії
Профільні видання / Сервіс, торгівля
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів (читачів) обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
 
I квартал (січень—березень)
 
II квартал (квітень—червень)
 
III квартал (липень—вересень)
 
IV квартал (жовтень—грудень)
!
Ви також можете дати власну рекомендацію щодо найкращого вибору!
1. РестораторЪ Посилання 32,35% 5
    
2.
4
Отельєр і Ресторатор Посилання 27,94% 4,55
    
3.
2
Продукти і торгівля Посилання 23,53% 3,85
    
4.
3
Академия гостеприимства Посилання 20,59% 3,45
    
–.
5
Брутто Посилання 8,82% 1,86
  
5.
6
Современные технологии в торговле и сфере услуг  5,88% 1,04
  
Подивитись результати попереднього, 2017 року
Список учасників неповний або неточний?
Якийсь учасник відсутній, або ж, навпаки, необхідно видалити номінанта, який пішов з ринку? Будь ласка, повідомте про це організаторам опитування!
Додати
видання
Видалити
видання

Нормований бал обчислюється по 5-бальній шкалі, згідно з методикою дослідження.
Notice Даний рейтинг відображає проміжні поточні результати дослідження громадської думки станом на 16.12.2018 3:52:45 і не є остаточним.  Докладніше…
На цей рейтинг можна впливати, залучаючи до опитування нових респондентів, своїх друзів і знайомих, які в свою чергу зможуть вказати у голосуванні власні уподобання, висловлюючи таким чином довіру до обранимх учасників.
Коментарі(2)
всі підряд | позитивні | негативні
mobilebar mobilebar
Надеюсь в этом году попаду на ваше мероприятие. Спасибо, за возможность участвовать в опросе.
mobilebar mobilebar
Растем и развиваемся!
або
Ви можете увійти за допомогою:
Увійти з Facebook Увійти з ВКонтакті
За Проти
  

Achtung! Будь ласка, будьте ввічливі! Незважаючи на те, що модератори цього порталу вкрай демократичні, будь-які неетичні або грубі висловлювання, що ображають інших користувачів, можуть бути видалені. Також видалятиметься спам і публічні коментарі з приватними номерами телефонів.