Результати народного голосування 2018 року у категорії Телеканали / Загальнонаціональний телеканал
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів (глядачів) обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
2 |
СТБ
|
52,33% |
5 |
|
2. |
1 |
1+1
|
52,91% |
4,96 |
|
3. |
|
Новий канал
|
30,23% |
2,92 |
|
4. |
|
ICTV |
22,09% |
2,11 |
|
5. |
|
Україна |
20,35% |
2,00 |
|
6. |
|
Інтер
|
15,70% |
1,52 |
|
7. |
|
UA:ПЕРШИЙ |
7,56% |
0,76 |
|
8. |
|
Прямий |
4,65% |
0,44 |
|
9. |
8 |
5 канал |
4,07% |
0,39 |
|
10. |
|
НТН
|
3,49% |
0,38 |
|
11. |
|
Тоніс |
1,74% |
0,18 |
|
12. |
9 |
Ера |
1,74% |
0,17 |
| |
|
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2018 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Загальнонаціональний телеканал». Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2018 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|