Результати народного голосування 2018 року у категорії Телеканали / Музичний канал
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів (глядачів) обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
М1
|
67,11% |
5 |
|
2. |
|
Music Box UA |
26,32% |
2,03 |
|
3. |
|
М2 естрада
|
20,39% |
1,68 |
|
4. |
|
OTV |
18,42% |
1,39 |
|
–. |
~ |
MTV Україна |
1,32% |
0,588 |
|
5. |
|
A-One |
8,55% |
0,586 |
|
6. |
|
RuMusic |
5,26% |
0,391 |
|
7. |
|
Star-TV |
1,32% |
0,113 |
|
8. |
|
Bridge TV |
1,32% |
0,084 |
|
9. |
|
Ля-Минор |
0,66% |
0,045 |
| |
|
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2018 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Музичний канал». Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2018 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|