Результати народного голосування 2019 року у категорії Профільні видання / Маркетинг, реклама
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів (читачів) обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
2 |
Маркетинг в Україні |
37,50% |
5 |
|
2. |
1 |
Маркетинг и реклама |
36,11% |
4,87 |
|
3. |
14 |
Бренд-менеджмент |
18,06% |
2,72 |
|
–. |
6 |
Outdoor Ukraine |
15,28% |
2,15 |
|
4. |
3 |
Мир выставок |
16,67% |
1,93 |
|
5. |
|
Интернет-маркетинг |
12,50% |
1,65 |
|
6. |
11 |
Маркетинговые исследования в Украине
|
9,72% |
1,49 |
|
7. |
9 |
Маркетинг услуг |
8,33% |
1,23 |
|
8. |
|
Marketing Media Review
|
8,33% |
1,13 |
|
9. |
16 |
Маркетинговые коммуникации |
8,33% |
1,05 |
|
10. |
7 |
Рекламные технологии |
6,94% |
0,90 |
|
11. |
15 |
Реклама: теория и практика |
5,56% |
0,75 |
|
12. |
4 |
Реклама и дизайн в Украине |
5,56% |
0,68 |
|
13. |
10 |
Стимулирование Продаж/ Blt-Report |
4,17% |
0,61 |
|
14. |
12 |
Рекламный бизнес/ Adreport |
2,78% |
0,38 |
|
15. |
13 |
Наружка + Indoor |
2,78% |
0,30 |
| |
|
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2019 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Видання про маркетинг і рекламу». Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2019 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|