«Фаворити Успіху» logo Маркетинг, реклама :: Результати народного голосування за 1 квартал 2019 року
© FAVOR.com.ua
 
Результати народного голосування за 1 квартал 2019 року у категорії
Профільні видання / Маркетинг, реклама
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів (читачів) обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
I квартал (січень—березень)
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1. Маркетинг в Україні  64,29% 5
2.
3
Маркетинг и реклама  28,57% 2,22
3.
4
Мир выставок  21,43% 1,67
4.
~
Бренд-менеджмент  14,29% 1,11
4.
~
Маркетинговые исследования в Украине  14,29% 1,11
–.
4
Outdoor Ukraine  14,29% 1,11
6.
~
Маркетинговые коммуникации  7,14% 0,56
6. Наружка + Indoor  7,14% 0,56
6.
4
Реклама и дизайн в Украине  7,14% 0,56

Notice Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2019 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
https://favor.com.ua/vote/media/marketing-advertising/?results=20191