«Фаворити Успіху» logo Маркетинг, реклама :: Підсумкові результати голосування 2007 року за інтегральною оцінкою
© FAVOR.com.ua
 
Підсумкові результати голосування 2007 року за інтегральною оцінкою у категорії
Профільні видання / Маркетинг, реклама
Info Комплексний, «абсолютний» рейтинг розраховується за результатами голосування трьох респондентських груп.
Споживачі (40%)
Експерти (40%)
Знаменитості (20%)

Інтегральний рейтинг складається за оцінками трьох журі. Фаворитів року визначають: Споживачі (небайдужа громадськість), Експерти (авторитетні спеціалісти даного напрямку ринку) і Журі Успішних Людей (відомі публічні люди і знаменитості).

При формуванні комплексних рейтингів, прийняті наступні вагомості:

Діаграма вагомостей при розрахунку комплексного рейтингу Абсолютний бал = нормований до 5-бальної шкали (середній за рік бал Споживачів × 0,4) + (бал Експертів × 0,4) + (бал Журі Успішних Людей × 0,2).
1.
3
Новый маркетинг  5
2.
6
Маркетинг и реклама  4,57
3.
2
Зеркало рекламы  4,27
4.
1
PR-менеджер  4,06
5.
8
Управление продажами  3,77
6.
7
Marketing Media Review  3,66
7.
15
Стимулирование Продаж/ Blt-Report  3,24
8.
13
Маркетинг в Україні  2,30
9.
4
Медиа эксперт  1,34
10.
9
Интернет-маркетинг  1,21
11. Маркетинг услуг  1,09
12.
23
Наш  0,87
13.
22
Мир выставок  0,81
14. Рекламные технологии  0,80
15.
17
Рекламный бизнес/ Adreport  0,67
16.
5
Бренд-менеджмент  0,56
17.
19
Реклама: теория и практика  0,44
18.
20
Маркетинговые исследования в Украине  0,40
19.
12
Логистика: проблемы и решения  0,34
20.
21
Маркетинговые коммуникации  0,23
20.
18
Отдел маркетинга  0,23
22.
23
Outdoor Ukraine  0,17
22.
16
Наружная реклама  0,17
22.
10
Реклама и дизайн в Украине  0,17

Notice
Конкурсант, що посів 1-шу позицію в даному рейтингу, є найкращім за оцінкою споживачів та найуспішнішім виданням України 2007 року в категорії «Видання про маркетинг і рекламу»!
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2007 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
https://favor.com.ua/vote/media/marketing-advertising/?results=2007A