«Фаворити Успіху» logo Торгово-розважальний комплекс :: Підсумкові результати голосування 2012 року за інтегральною оцінкою
© FAVOR.com.ua
 
Підсумкові результати голосування 2012 року за інтегральною оцінкою у категорії
Магазини, супермаркети, торговельні центри / Торгово-розважальний комплекс
Info Комплексний, «абсолютний» рейтинг розраховується за результатами голосування трьох респондентських груп.
Споживачі (40%)
Експерти (40%)
Знаменитості (20%)

Інтегральний рейтинг складається за оцінками трьох журі. Фаворитів року визначають: Споживачі (небайдужа громадськість), Експерти (авторитетні спеціалісти даного напрямку ринку) і Журі Успішних Людей (відомі публічні люди і знаменитості).

При формуванні комплексних рейтингів, прийняті наступні вагомості:

Діаграма вагомостей при розрахунку комплексного рейтингу Абсолютний бал = нормований до 5-бальної шкали (середній за рік бал Споживачів × 0,4) + (бал Експертів × 0,4) + (бал Журі Успішних Людей × 0,2).
1.
3
Dream Town  5
2. SkyMall  4,09
3.
1
Космополіт  3,90
4.
12
Комод  2,64
5.
7
Глобус  2,48
6.
4
Караван  2,33
7.
21
Квадрат  1,88
8.
6
Promenada  1,54
9.
5
Блокбастер  1,35
10.
14
Магелан  1,32
11.
9
Олімпійський  1,11
12.
13
Україна  1,06
13.
17
Город ОК!  0,86
14. РайОN  0,78
15.
24
Аладдін  0,68
16.
8
Термінал  0,61
17.
11
Arena-City  0,58
–.
22
Материк  0,55
18.
10
Метроград  0,52
19.
26
Метрополис  0,20
20.
18
Піраміда  0,19
21.
19
Плазма  0,15
22.
15
Макрос  0,08
22.
26
Мандарин-плаза  0,08
24.
20
Ультрамарин  0,06

Notice
Торговельно-розважальний центр, що посів 1-шу позицію в даному рейтингу, є найкращим за оцінкою споживачів та найуспішнішим торговельним закладом у категорії 2012 року в категорії «Торгово-розважальний комплекс»!
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2012 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
https://favor.com.ua/vote/citylife/trade-entertainment-center/?results=2012A