Підсумкові результати голосування 2012 року за інтегральною оцінкою у категорії Магазини, супермаркети, торговельні центри / Торгово-розважальний комплекс
Комплексний, «абсолютний» рейтинг розраховується
за результатами голосування трьох респондентських груп.
|
|
Споживачі (40%) |
|
Експерти (40%) |
|
Знаменитості (20%) |
|
Інтегральний рейтинг складається за оцінками трьох журі. Фаворитів року визначають:
Споживачі (небайдужа громадськість),
Експерти (авторитетні спеціалісти даного напрямку ринку) і
Журі Успішних Людей (відомі публічні люди і знаменитості).
При формуванні комплексних рейтингів, прийняті наступні вагомості:
|
Абсолютний бал = нормований до 5-бальної шкали
(середній за рік бал Споживачів × 0,4) +
(бал Експертів × 0,4) +
(бал Журі Успішних Людей × 0,2).
|
1. |
3 |
Dream Town |
|
5 |
|
2. |
|
SkyMall |
|
4,09 |
|
3. |
1 |
Космополіт |
|
3,90 |
|
4. |
12 |
Комод |
|
2,64 |
|
5. |
7 |
Глобус |
|
2,48 |
|
6. |
4 |
Караван |
|
2,33 |
|
7. |
21 |
Квадрат |
|
1,88 |
|
8. |
6 |
Promenada |
|
1,54 |
|
9. |
5 |
Блокбастер |
|
1,35 |
|
10. |
14 |
Магелан |
|
1,32 |
|
11. |
9 |
Олімпійський |
|
1,11 |
|
12. |
13 |
Україна |
|
1,06 |
|
13. |
17 |
Город ОК! |
|
0,86 |
|
14. |
|
РайОN |
|
0,78 |
|
15. |
24 |
Аладдін |
|
0,68 |
|
16. |
8 |
Термінал |
|
0,61 |
|
17. |
11 |
Arena-City |
|
0,58 |
|
–. |
22 |
Материк |
|
0,55 |
|
18. |
10 |
Метроград |
|
0,52 |
|
19. |
26 |
Метрополис |
|
0,20 |
|
20. |
18 |
Піраміда |
|
0,19 |
|
21. |
19 |
Плазма |
|
0,15 |
|
22. |
15 |
Макрос |
|
0,08 |
|
22. |
26 |
Мандарин-плаза |
|
0,08 |
|
24. |
20 |
Ультрамарин |
|
0,06 |
|
–. |
28 |
VMB |
|
0 |
|
–. |
23 |
Європорт |
|
0 |
|
–. |
23 |
Інтервал-Плаза |
|
0 |
|
–. |
16 |
Альта-Центр |
|
0 |
|
–. |
|
Глобал UA |
|
0 |
|
–. |
27 |
Дивосвіт |
|
0 |
|
–. |
27 |
Домосфера |
|
0 |
|
–. |
20 |
КосМикс |
|
0 |
|
–. |
25 |
Навігатор |
|
0 |
|
–. |
|
Печерський |
|
0 |
|
–. |
23 |
Ритм |
|
0 |
| |
|
Торговельно-розважальний центр, що посів 1-шу позицію в даному рейтингу, є найкращим за оцінкою споживачів та найуспішнішим торговельним закладом у категорії 2012 року в категорії «Торгово-розважальний комплекс»! Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2012 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|