Результати народного голосування 2019 року у категорії Магазини, супермаркети, торговельні центри / Супермаркет
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
2 |
АТБ
|
56,59% |
5 |
|
2. |
1 |
Сільпо
|
54,40% |
4,74 |
|
3. |
|
Novus |
15,93% |
1,51 |
|
4. |
|
Varus |
15,93% |
1,36 |
|
5. |
8 |
Велика Кишеня |
12,09% |
1,14 |
|
6. |
5 |
Фуршет
|
8,24% |
0,70 |
|
7. |
11 |
Брусничка |
5,49% |
0,45 |
|
8. |
7 |
Billa |
4,40% |
0,43 |
|
9. |
6 |
Эко-маркет |
3,85% |
0,42 |
|
10. |
|
Таврия В |
4,40% |
0,34 |
|
11. |
~ |
SPAR |
2,20% |
0,19 |
|
11. |
9 |
Наш Край |
2,20% |
0,19 |
|
13. |
12 |
Континент |
0,55% |
0,05 |
|
–. |
|
Вест-Лайн |
0,00% |
0 |
| |
|
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2019 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Супермаркет». Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2019 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|