Результати народного голосування за 1 квартал 2019 року у категоріїМагазини, супермаркети, торговельні центри / Супермаркет
|
Суперма́ркет — великий універсальний магазин самообслуговування, що пропонує у продаж продовольчі та домогосподарські товари (таким чином поєднуючи у собі функції універмагу та універсаму).
Супермаркети є середньою ланкою між мінімаркетами у дому і масштабними гіпермаркетами. |
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
1. |
|
Сільпо
|
67,57% |
5 |
|
2. |
|
АТБ
|
54,05% |
4 |
|
3. |
|
Novus |
18,92% |
1,40 |
|
3. |
4 |
Varus |
18,92% |
1,40 |
|
5. |
|
Велика Кишеня |
10,81% |
0,80 |
|
6. |
|
Billa |
5,41% |
0,40 |
|
6. |
9 |
Брусничка |
5,41% |
0,40 |
|
6. |
7 |
Фуршет
|
5,41% |
0,40 |
|
6. |
10 |
Эко-маркет |
5,41% |
0,40 |
|
10. |
9 |
Таврия В |
2,70% |
0,20 |
|
–. |
|
SPAR |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Вест-Лайн |
0,00% |
0 |
|
–. |
10 |
Континент |
0,00% |
0 |
|
–. |
8 |
Наш Край |
0,00% |
0 |
| |