Результати народного голосування за 3 квартал 2018 року у категорії Магазини одягу / Магазин для майбутніх мам
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
1. |
|
Chicco
|
71,43% |
5 |
|
2. |
1 |
Mothercare |
42,86% |
3 |
|
3. |
2 |
Стиль мамы (ТЦ Метрополіс та Дитячий світ) |
28,57% |
2 |
|
4. |
~ |
New Life |
14,29% |
1 |
|
–. |
|
Ramilee |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Кенгуру (Ринки Троєщина, Троїцький та Самміт-М) |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Клондайк (ТЦ Олімпійський біля Республіканського стадіону) |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
МамаСіті |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Одежда для пузиков (Перекресток на Оболоні та Московський універмаг) |
0,00% |
0 |
| |