Результати народного голосування 2015 року у категорії Магазини одягу / Магазин для майбутніх мам
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
1. |
|
Chicco
|
57,14% |
5 |
|
–. |
2 |
Мамочка |
10,71% |
2,50 |
|
2. |
5 |
Кенгуру (Ринки Троєщина, Троїцький та Самміт-М) |
21,43% |
2,40 |
|
3. |
|
Стиль мамы (ТЦ Метрополіс та Дитячий світ) |
25,00% |
1,77 |
|
4. |
~ |
Клондайк (ТЦ Олімпійський біля Республіканського стадіону) |
10,71% |
0,94 |
|
4. |
6 |
Одежда для пузиков (Перекресток на Оболоні та Московський універмаг) |
14,29% |
0,94 |
|
–. |
7 |
Ірина (вул. Малышка, 4/2) |
3,57% |
0,83 |
|
6. |
5 |
Ramilee |
3,57% |
0,42 |
|
7. |
~ |
New Life |
3,57% |
0,31 |
|
8. |
4 |
Mothercare |
3,57% |
0,21 |
|
–. |
|
Валента Мама |
0,00% |
0 |
| |