«Фаворити Успіху» logo Магазин взуття :: Підсумкові результати голосування 2016 року за інтегральною оцінкою
© FAVOR.com.ua
 
Підсумкові результати голосування 2016 року за інтегральною оцінкою у категорії
Магазини одягу / Магазин взуття
Info Комплексний, «абсолютний» рейтинг розраховується за результатами голосування трьох респондентських груп.
Споживачі (40%)
Експерти (40%)
Знаменитості (20%)

Інтегральний рейтинг складається за оцінками трьох журі. Фаворитів року визначають: Споживачі (небайдужа громадськість), Експерти (авторитетні спеціалісти даного напрямку ринку) і Журі Успішних Людей (відомі публічні люди і знаменитості).

При формуванні комплексних рейтингів, прийняті наступні вагомості:

Діаграма вагомостей при розрахунку комплексного рейтингу Абсолютний бал = нормований до 5-бальної шкали (середній за рік бал Споживачів × 0,4) + (бал Експертів × 0,4) + (бал Журі Успішних Людей × 0,2).
1.
2
Carlo Pazolini  5
2.
7
Timberland  3,65
3. Ecco  3,47
4.
1
Intertop  3,26
5. Geox  2,24
6.
14
Gucci  2,20
7.
13
ALDO  2,14
8.
4
Respect  1,86
9.
15
Світ Взуття  1,65
10.
12
Baldinini  1,54
11.
6
ЦентрОбувь  1,53
12.
9
CacharelLagerfeld  1,45
13.
28
Fellini  1,39
14.
8
Plato  1,29
15.
27
Сток-Чобіток  1,10
16.
10
Centro  1,05
17.
16
Braska  1,00
18.
21
Даріо Доріні  0,76
19.
18
Carnaby  0,63
19. Skechers  0,63
21.
11
Welfare  0,62
22.
17
Ботік  0,58
23. Kidditop  0,56
24.
22
EGLE  0,47
25.
~
Стиляга  0,204
26.
~
Гувер  0,198
27.
31
Chester  0,197
27.
32
Ваша пара  0,197
29.
~
Backstage  0,192
29.
20
Clarks  0,192
31.
24
STEP by STEP  0,130
31.
30
Вірджілі  0,130
33.
~
Bally  0,124
34.
~
Airstep  0,068
34.
~
Конверсия  0,068
36.
~
Ermenegildo Zegna  0,062
36.
26
Spazio  0,062
36.
25
Yves Saint Laurent  0,062
36.
29
Валекс  0,062

Notice
Магазин що посів 1-шу позицію в даному рейтингу, є найкращим за оцінкою споживачів та найуспішнішим торговельним закладом України 2016 року в категорії «Магазин взуття»!
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2016 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
https://favor.com.ua/vote/citylife/shoe-store/?results=2016A