«Фаворити Успіху» logo Магазин дитячих товарів :: Підсумкові результати голосування 2012 року за інтегральною оцінкою
© FAVOR.com.ua
 
Підсумкові результати голосування 2012 року за інтегральною оцінкою у категорії
Магазини, супермаркети, торговельні центри / Магазин дитячих товарів
Info Комплексний, «абсолютний» рейтинг розраховується за результатами голосування трьох респондентських груп.
Споживачі (40%)
Експерти (40%)
Знаменитості (20%)

Інтегральний рейтинг складається за оцінками трьох журі. Фаворитів року визначають: Споживачі (небайдужа громадськість), Експерти (авторитетні спеціалісти даного напрямку ринку) і Журі Успішних Людей (відомі публічні люди і знаменитості).

При формуванні комплексних рейтингів, прийняті наступні вагомості:

Діаграма вагомостей при розрахунку комплексного рейтингу Абсолютний бал = нормований до 5-бальної шкали (середній за рік бал Споживачів × 0,4) + (бал Експертів × 0,4) + (бал Журі Успішних Людей × 0,2).
1.
5
Будинок іграшок  5
2. Антошка  4,77
3. Дитячий світ  4,49
4.
1
Chicco  3,61
5.
11
Тигрес  2,49
6. Бебі-Бум  2,22
7.
19
Bаby Marlen  2,05
8.
4
Mothercare  1,83
9.
8
Планета іграшок  1,54
10.
7
Babyzone  1,23
11.
9
Казка нова  0,954
12.
10
Шалун  0,949
13. Сімба  0,874
14.
15
Пелікан  0,859
15.
17
Мішутка  0,690
16.
18
Мілана  0,593
17.
14
I Pinco Pallino  0,539
18.
23
Наследник  0,495
19.
14
Lapin House  0,385
20.
16
Pampolina  0,281

Notice
Магазин що посів 1-шу позицію в даному рейтингу, є найкращим за оцінкою споживачів та найуспішнішим торговельним закладом України 2012 року в категорії «Магазин дитячих товарів»!
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2012 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
https://favor.com.ua/vote/citylife/kids-store/?results=2012A