«Фаворити Успіху» logo Бренд ювелірних прикрас :: Результати народного голосування 2018 року
© FAVOR.com.ua
 
Результати народного голосування 2018 року у категорії
Магазини, супермаркети, торговельні центри / Бренд ювелірних прикрас
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
I квартал (січень—березень)
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1. КЮЗ  32,37% 5
2. Золотой Век  28,78% 4,48
3. Срібна Країна  20,14% 3,12
4. Zarina  20,14% 2,99
5.
3
Pandora  17,27% 2,69
6. Столична ювелірна фабрика  15,83% 2,53
7.
2
Арізона  15,11% 2,37
8. Cartier  8,63% 1,26
9. Diadema  7,91% 1,21
10.
6
Damiani  7,19% 1,17
11.
5
Diamond of Love  6,47% 1,04
12.
17
Svitozar  5,04% 0,80
13.
9
Kochut  5,04% 0,74
14. Ewerly  4,32% 0,71
15.
11
Kazka Jewelry  4,32% 0,683
16.
10
Chopard  4,32% 0,676
17.
15
Avenue  3,6% 0,620
18.
7
Bvlgari  3,6% 0,516
19. Брюс  2,88% 0,453
20. Denis Music Jewellery  2,16% 0,360
20.
12
StDiamond  2,16% 0,360
22.
16
Sovissimo (SOVA) 2,16% 0,330
23.
13
Софійська Брама  2,16% 0,323
24. Yastreb  2,16% 0,316
25.
18
Louvre  1,44% 0,223
26.
20
Piaget  1,44% 0,193
27.
~
SA&GA  0,72% 0,130

Notice
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2018 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Бренд ювелірних прикрас».
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2018 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.Медаль «Фаворит Успіху»

Учасники конкурсу (не виключаючи і лідера) також можуть вільно використовувати дану інформацію в своїх новинах, прес-релізах, звітах та інших PR-комунікаціях. Разом із тим, потрібно розуміти, що образ нагороди конкурсу, медалі «Фаворит Успіху – 2018», яка вручається переможцям на щорічній церемонії нагородження, а також офіційні статуси переможця — є зареєстрованими торговими Знаками для товарів і послуг України, і для їх застосування потрібен дозвіл, ліцензія.
Лідер цього рейтингу має можливісь скористатися правами та привілеями переможця, «Фаворита Споживачів». Переможець може бути представленим у статусі найкращого вибору в категорії «Бренд ювелірних прикрас» та отримати нагороду, золоту медаль «Фаворит Успіху – 2018», на щорічній церемонії нагородження, разом із правом використання її образу в рекламі та маркуванні.
https://www.favor.com.ua/vote/citylife/jewelry-brand/?results=2018U