«Фаворити Успіху» logo Бренд ювелірних прикрас :: Поточні результати голосування Інтернет-аудиторії 2018 року
© FAVOR.com.ua
 
Поточні результати голосування Інтернет-аудиторії 2018 року у категорії
Магазини, супермаркети, торговельні центри / Бренд ювелірних прикрас
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
I квартал (січень—березень)
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1. КЮЗ  32,8% 5
2. Золотой Век  28% 4,26
3.
4
Zarina  22,4% 3,42
4. Срібна Країна  20% 3,17
5. Столична ювелірна фабрика  16% 2,53
6.
3
Pandora  15,2% 2,22
7.
2
Арізона  15,2% 2,11
8.
5
Diamond of Love  7,2% 1,38
9.
8
Cartier  9,6% 1,35
10. Diadema  8% 1,16
11.
17
Svitozar  5,6% 1,06
12.
6
Damiani  7,2% 1,04
13.
10
Chopard  4,8% 0,85
14.
9
Kochut  5,6% 0,83
15.
14
Ewerly  4,8% 0,80
16.
15
Avenue  4% 0,71
17.
7
Bvlgari  4% 0,60
18.
11
Kazka Jewelry  4% 0,55
19. Denis Music Jewellery  2,4% 0,45
20.
19
Брюс  2,4% 0,41
21. Yastreb  2,4% 0,40
22.
12
StDiamond  2,4% 0,36
23.
16
Sovissimo (SOVA) 2,4% 0,33
24.
13
Софійська Брама  2,4% 0,32
25.
18
Louvre  1,6% 0,31
26.
~
SA&GA  0,8% 0,22
27.
20
Piaget  1,6% 0,19

Notice Даний рейтинг відображає проміжні поточні результати дослідження громадської думки станом на 13.12.2018 6:16:42 і не є остаточним.
Забороняється використання та перепублікація результатів незавершеного голосування без посилання на джерело інформації, а також без пояснення методики конкурсу «Фаворити Успіху» та обов’язкової примітки про те, що голосування все ще триває і даний результат не є фінальним.
По завершенню опитування та перевірки об’єктивності отриманих результатів незалежними аудиторами, Організатори поінформують лідера рейтингу про перемогу в конкурсі. Також представники учасника, що посів 1-е місце можуть самостійно зв’язатися з організаторами з питань участі в щорічній церемонії нагородження, отримання нагороди конкурсу, з правом комерційного використання її образу в маркуванні та в рекламі, і ряду інших привілей переможця.
На цей рейтинг можна впливати, залучаючи до опитування нових респондентів, своїх друзів і знайомих, які в свою чергу зможуть вказати у голосуванні власні уподобання, висловлюючи таким чином довіру до обранимх учасників.
https://www.favor.com.ua/vote/citylife/jewelry-brand/?results=U