«Фаворити Успіху» logo Бренд ювелірних прикрас :: Поточні результати голосування Інтернет-аудиторії 2018 року
© FAVOR.com.ua
 
Поточні результати голосування Інтернет-аудиторії 2018 року у категорії
Магазини, супермаркети, торговельні центри / Бренд ювелірних прикрас
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
I квартал (січень—березень)
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1. КЮЗ  32,46% 5
2. Золотой Век  28,95% 4,90
3.
4
Zarina  22,81% 3,99
4. Срібна Країна  19,3% 3,23
5. Столична ювелірна фабрика  16,67% 3
6.
3
Pandora  15,79% 2,43
7.
2
Арізона  16,67% 2,31
8. Cartier  10,53% 1,71
9.
5
Diamond of Love  6,14% 1,51
10. Chopard  5,26% 1,40
11.
6
Damiani  7,89% 1,13
12.
14
Ewerly  5,26% 1,11
13. Diadema  7,89% 1,04
14.
15
Avenue  4,39% 1,01
15.
17
Svitozar  4,39% 0,92
16. Denis Music Jewellery  2,63% 0,73
17.
19
Брюс  2,63% 0,69
18. Yastreb  2,63% 0,68
19.
9
Kochut  5,26% 0,67
20.
11
Kazka Jewelry  4,39% 0,61
21.
18
Louvre  1,75% 0,58
22.
7
Bvlgari  3,51% 0,42
23.
12
StDiamond  2,63% 0,39
24.
16
Sovissimo (SOVA) 2,63% 0,36
25.
13
Софійська Брама  2,63% 0,35
26.
20
Piaget  1,75% 0,21

Notice Даний рейтинг відображає проміжні поточні результати дослідження громадської думки станом на 18.10.2018 21:24:13 і не є остаточним.
Забороняється використання та перепублікація результатів незавершеного голосування без посилання на джерело інформації, а також без пояснення методики конкурсу «Фаворити Успіху» та обов’язкової примітки про те, що голосування все ще триває і даний результат не є фінальним.
По завершенню опитування та перевірки об’єктивності отриманих результатів незалежними аудиторами, Організатори поінформують лідера рейтингу про перемогу в конкурсі. Також представники учасника, що посів 1-е місце можуть самостійно зв’язатися з організаторами з питань участі в щорічній церемонії нагородження, отримання нагороди конкурсу, з правом комерційного використання її образу в маркуванні та в рекламі, і ряду інших привілей переможця.
На цей рейтинг можна впливати, залучаючи до опитування нових респондентів, своїх друзів і знайомих, які в свою чергу зможуть вказати у голосуванні власні уподобання, висловлюючи таким чином довіру до обранимх учасників.
https://www.favor.com.ua/vote/citylife/jewelry-brand/?results=U