Поради маркетолога в роботі з соціальними медіа
  
Автор:

Визначте мету і аудиторію

Перш, ніж створювати сторінку і запрошувати друзів і знайомих, потрібно чітко визначити мету створення сторінки і аудиторію. Охарактеризуйте своїх клієнтів, поділіть їх на сегменти, подумайте над тим, що цікавого вони могли б почерпнути з вашої сторінки.

Створіть контент-план

Створіть календар smm-контенту, а потім плануйте свої повідомлення заздалегідь. Це даcт вам можливість багато працювати над мовою і форматом цих повідомлень, а не накидати їх на льоту щоразу, коли у вас є час. Розповідайте про свою продукцію, новинки та акції, давайте поради щодо підбору та догляду, повідомляйте про важливої ​​інформації, наприклад, графіку роботи під час свят. Якщо жарти і новини – то тільки унікальні, і що стосуються вашої сфери.

Класичне співвідношення розважальних і продають постів – це 60 на 40 або 70 на 30

Але в ідеалі все повинно бути навпаки, адже клієнти підписалися на вас, тому що їм подобається ваша компанія, її продукція і рівень сервісу. А також та історія, яку ви будуєте навколо бренду. Подумайте, як можна подати вашу продукцію не прямо, а в розважальній формі.

Дружіть тільки з цільовою аудиторією

Цільова аудиторія (ЦА) – це ті, хто зацікавлений і готовий купити вашу продукцію, тобто ваші існуючі та потенційні клієнти. Залучити їх на сторінку можна за допомогою різних способів комунікації, наприклад, реклами в соціальних мережах, email і viber-розсилок, push-повідомлень.
Успіх сторінки – це перш за все цільові дії, а не лайки і репости. Важливо, щоб сторінка підвищувала інтерес до вашої компанії і її продукції, зі сторінки переходили на сайт або відразу купували, спілкувалися з менеджерами щодо майбутнього або оформленого замовлення.


Отправить на E-mailОтправить на E-mail   Версия для печатиВерсия для печати
Комментарии(0)

Пока комментариев нет… Будьте первым кто оставит комментарий по этой теме!

или
Вы можете войти с помощью:
Войти с Facebook Войти с Google Войти с ВКонтакте