Леонід ГРЕБІНСЬКИЙ: «КРИСТАЛБАНК пропонує клієнтам повне обслуговування в одному зручному Банку»
  
Автор:
Голова Правління ПАТ «КРИСТАЛБАНК» розповів спеціальному кореспондентові журналу «Банкиръ» про те, як зберегти та підвищити довіру клієнтів до банківського сектору.

Леонід Андрійович, розкажіть, чим відрізняється форма роботи «КРИСТАЛБАНКу» від інших банків?

– Перш за все – оперативністю роботи і гнучкістю тарифів. Ми цінуємо кожного клієнта, незалежно від операцій і розміру послуги. Нам важливий клієнт як з комунальним платежем за квартиру, так і велика юридична компанія, яка працює з Банком на комплексному обслуговуванні. Основне завдання і спрямованість «КРИСТАЛБАНКу» – забезпечити повне обслуговування наших клієнтів в одному зручному Банку.

Більш детальніше читайте у повній версії інтерв’ю за посиланням: https://goo.gl/s5EHYD

Отправить на E-mailОтправить на E-mail   Версия для печатиВерсия для печати
Комментарии(0)

Пока комментариев нет… Будьте первым кто оставит комментарий по этой теме!

или
Вы можете войти с помощью:
Войти с Facebook Войти с Google Войти с ВКонтакте