Найвідктитіший рейтинг :: журнал «Колесо Жизни» – бесіда з керівником конкурсу

Колесо Жизни
Приємною новиною для редакції журналу стала звістка, що за результатами незалежного рейтингового дослідження споживчих уподобань, проведеного в рамках щорічного конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні, журнал «Колесо Жизни» став переможцем в категорії «Краще популярно-пізнавальне видання – 2015».
Про те, що це за проект і які його цілі, — в розмові з його керівником Олексієм Кузнєцовим.

Олексій Кузнєцов, керуючий партнер конкурсу «Фаворити Успіху». Інтерв’ю для журналу «Колесо Жизни».— Чому взагалі виникла потреба в цих рейтингах? Розкажіть про завдання проекту.

— Як споживачі ми постійно стикаємося з вибором. Світ капіталізму і вільної торгівлі наповнив ринок масою пропозицій, виробники продукції і послуг змагаються між собою, поліпшуючи характеристики своїх пропозицій в гонитві за вмістом наших гаманців і банківських рахунків. Полиці магазинів, рядки рейтингів і вивіски закладів дають нам асортимент, здавалося б, однакової продукції, однакових пропозицій.

І недосвідченому покупцеві часто буває складно без сторонніх рекомендацій розібратися з тим, якому продукту віддати перевагу, який товар або послугу вибрати, що якісніше і краще відповідає необхідним вимогам і просто краще за інші пропозиції.

На цьому фоні виникає потреба в інформації про те, яка торгова марка найбільше шанована і рекомендована в тій чи іншій категорії, — бажано, у вигляді простого і зрозумілого рейтингу. Причому бажано, щоби рейтинг будувався як на підставі відгуків пересічних споживачів, так і базуючись на рекомендаціях авторитетних галузевих експертів, компетентних у питанні і здатних порекомендувати найкращий вибір.

— Як прийшла ідея створення такого проекту в Україні? У чому його головна місія?

— Ідея проекту виникла під враженням прозорих і публічних рейтингів, прийнятих на Заході, зокрема в США. У демократичному західному світі взагалі дуже люблять рейтинги і будують їх по відношенню до будь-чого.
Конкурс торгових марок «Фаворити Успіху» з’явився в Україні у 2003 році за сприянням Київського міжнародного інституту соціології (КМІС). Слід зазначити, що на той час в нашій країні вже існували нагороди торгових марок, наприклад «Золоті торгові марки» або «Вибір року». Єдине, чого гостро не вистачало цим нагородам, — публічності та прозорості. Методика цих нагород перебачала прямої участі споживача у виборі вподобань і у визначенні переможців. Все вирішували секретні журі, склад яких ніколи не оголошували публіці.

Ідея рейтингу «Фаворити Успіху» від початку базувалася на максимальній відкритості та прозорості у всіх процедурах, від підготовки списку учасників ринку (всіх торгових марок без винятку, без будь-яких заявок про участь у рейтингу і навіть незалежно від зацікавленості учасника бути присутнім у цьому рейтингу) до поіменної публікації складу журі (спеціалістів різних галузей), з можливістю стежити в реальному часі за проміжними етапами опитувань.

Ідея також складалася в створенні Інтернет-сервісу, який дає можливість буквально кожному споживачеві брати участь у процесі визначення найкращих торгових марок в реальному часі, впливати на хід голосування, а також отримувати рекомендації найкращого вибору у вигляді опублікованого рейтингу.

Проект був повною мірою реалізований на сайті FAVOR.com.ua. Причому народне голосування не обмежується визначенням найкращих товарів і послуг — кожен бажаючий може також підтримати своїм голосом своїх улюблених представників українського шоу-бізнесу, найкращі з яких виступають на щорічній церемонії нагородження переможців конкурсу, яка в 2016 році проводиться вже в 13-е.

Таким чином, місія конкурсу полягає в тому, щоби зробити світ товарів і послуг максимально простим і зрозумілим для покупця. Надавши всю необхідну інформацію про продукти, поруч із рейтингом рекомендацій найкращого вибору, ми даємо людям можливість свідомо вибирати для себе найкраще.

Питання ставила Аліна Деркач

Light

Конкурс торгових марок «Фаворити Успіху» визначає найкращі та найрекомендованіші товари і послуги українського ринку на основі народного рейтингу споживчих уподобань, який щорічно публікується на FAVOR.com.ua за результатами багаторівневих опитувань громадської думки загальнонаціонального масштабу.

Ви теж можете підтримати голосом своїх персональних Фаворитів світу товарів і послуг, а також і своїх улюблених виконавців української сцени, на сайті конкурсу, FAVOR.com.ua.

]]>
]]>

Прикріплений файлПрикріплений файл Надіслати на E-mailНадіслати на E-mail   Версія для друкуВерсія для друку
Коментарі(0)

Поки що коментарів немає… Станьте першим хто залишить коментар на цю тему!

або
Також ви можете увійти використовуючи:
]]> ]]>
  

Achtung! Будь ласка, будьте ввічливі! Незважаючи на те, що модератори цього порталу вкрай демократичні, будь-які неетичні або грубі висловлювання, що ображають інших користувачів, можуть бути видалені. Також видалятиметься спам і публічні коментарі з приватними номерами телефонів.