Нагорода за народне визнання — Організатори про закулісся Фаворитів Успіху
ТОП-100, январь, 2014

Нагорода за народне визнання?

В Україні сьогодні діє низка конкурсів та рейтингів товарів і брендів. Багато хто ставиться до них з деякою часткою скепсису. ІнвестГазета заглянула «на кухню» одного з таких конкурсів — «Фаворити Успіху» — і поговорила з Олексієм Кузнєцовим, його керуючим партнером...

Олексій Кузнєцов, керівник конкурсу «Фаворити Успіху» в Україні
Олексій Кузнєцов, керівник
конкурсу «Фаворити Успіху»
в Україні

Олексію, медаль «Фаворит Успіху» вже досить відома в Україні, про конкурс чули багато хто, але не всі знають, як саме проходить процедура визначення кращих і успішних. Розкажіть про це, будь ласка.

В Україні конкурс проходить вже в одинадцятий раз. Суть його в тому, що протягом усього року ми запитуємо думку громадськості про товари і послуги в різних категоріях, яких набралося вже більше 500. Крім думки споживачів на результат також впливають оцінки авторитетних експертів і думка українських знаменитостей. Думка останніх має невелику вагу при підбитті підсумків, але своєю популярністю і впливом вони створюють конкурсу хороший трафік, приплив нових респондентів.

Як проходить опитування, яка його методика?

Споживачі вказують свої уподобання в голосуванні, яке цілий рік без перерви триває на сайті конкурсу, FAVOR.com.ua. У голосуванні представляється список усіх без винятку торгових марок присутніх на ринку в тій чи іншій категорії, і дається можливість вибрати з переліку один або кілька найбільш переважних товарів або послуг. Це так само просто як вибір товару на полиці супермаркету. Але таким чином будується рейтинг популярності, народної довіри до різних пропозицій ринку.

А які методи захисту рейтингу від накруток?

Діє суворий принцип «одна людина = одна думка». Щоби проголосувати, потрібно зареєструватися. А програмне забезпечення автоматично відстежує всі реєстрації і повідомляє про підозрілі дії модераторам. Задіяно досить серйозне ПЗ: всі дії під моніторингом, а накрутки присікаються спочатку і на корню. Крім того методика, розроблена за безпосередньої участі КМІС, сама по собі виключає можливість накруток. Справа в тому, що опитування громадської думки розділений на 4 етапи — 4 календарних кварталу. А річний рейтинг конкурсанта — середній нормований бал отриманий в кожному з кварталів. Така система була зроблена не тільки для відстеження динаміки у змінах споживчих перевагах, але і для захисту від «флешмобів». Можна уявити різкий сплеск активності у зв’язку з чиєюсь наполегливою рекомендацією проголосувати, напливом «ботів» з різних адрес і пристроїв, але практично неможливо повторювати цей прийом протягом усього року, щоквартально. Накрутка з плином часу перетворюється на статистичну похибку, практично непомітну в сумарному рейтингу.

А що стосується експертів, яка їхня роль у рейтингу?

Експерти оцінюють якість товарів і послуг, проходячи процедуру анкетування, серйознішу, ніж споживацьке голосування. Конкурс представляє всіх беруть участь в оцінці експертів індивідуально та поіменно на сайті FAVOR.com.ua. Експерти відіграють найважливішу роль при складанні комплексного, т.зв. абсолютного рейтингу, і вага їх оцінки рівнозначна вазі думки споживачів. В цілому ж, підсумковий рейтинг учасників ринку складається на 40% з експертної оцінки, на 40% з вираженої споживачами довіри, доповнюючись на 20% думкою «експертів з успіху» — спеціально запрошених українських знаменитостей, які також підтримують місію конкурсу.

А в чому полягає місія конкурсу та порталу FAVOR.com.ua?

Зробити світ товарів та послуг прозорими і зрозумілим, даючи можливість оперативно отримувати всю необхідну інформацію, щоб допомогти споживачам свідомо вибирати для себе тільки найкраще!


Надіслати на E-mailНадіслати на E-mail   Версія для друкуВерсія для друку
Коментарі(0)

Поки що коментарів немає… Станьте першим хто залишить коментар на цю тему!

або
Ви можете увійти за допомогою:
Увійти з Facebook Увійти з ВКонтакті
  

Achtung! Будь ласка, будьте ввічливі! Незважаючи на те, що модератори цього порталу вкрай демократичні, будь-які неетичні або грубі висловлювання, що ображають інших користувачів, можуть бути видалені. Також видалятиметься спам і публічні коментарі з приватними номерами телефонів.