Можливості призових партнерів Конкурсу «Фаворити Успіху»

Пропонуємо до Вашої уваги пропозицію щодо призового парнерства з Конкурсом «Фаворити Успіху».

Конкурс торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні проводиться з 2003 року. Діяльність конкурсу спрямована на визначення найбільш успішних та популярних торгових марок українського ринку, стимулювання їх подальшого розвитку, підвищення рівня довіри та лояльності до торгових марок у споживачів.

Переможці конкурсу, найуспішніші торгові марки товарів та послуг України, нагороджуються медаллю конкурсу та почесним дипломом на урочистій церемонії нагородження «Фаворитів Успіху». Подія проходить у вигляді яскравої шоу-програми та висвітлюється у ЗМІ: телебаченням, пресою та інтернет-виданнями. В програму заходу входить також розіграш призів серед гостей церемонії.
 

  Можливості призових партнерів під час розіграшу призів на урочистій церемонії нагородження

  • Місце проведення заходу: концерт-хол «FreeДом».
  • Формат заходу: свято для найдостойніших, клубна вечірка, шоу-програма, фуршет. Нагородження Переможців конкурсу чергується з концертними номерами, а також розіграшем призів.
  • Гості: керівники, голови представництв та бренд-менеджери компаній-переможців, найвідоміші представники українського бомонду і шоу-бізнесу, журналісти, представники преси та ТБ, експерти та провідні спеціалісти науково-дослідницьких інститутів та недержавних споживчих організацій, а також група найбільш активних споживачів, що приймали участь в рейтингових дослідженнях конкурсу та обраних випадковим чином.
  • Кількість гостей: понад 500 чоловік, до 100 VIP-персон.
  • Метод розіграшу: картка з іменем гостя витягається добровольцем з числа гостей з прозорого «акваріуму» з картками та зачитує ім’я гостя, який виходить на сцену для отримання призу та вираження вдячності призовому партнеру. Візитні картки кидаються гостями заходу в «акваріум» на вході в концертний зал (за відсутності візитівки гостю пропонується написати своє ім’я маркером на чистій картці; також можливі варіанти збору карток хостес безпосередньо в залі). Випадковий доброволець викликається на сцену ведучими під час спеціальних пауз, передбачених сценарієм для розіграшу подарунків).
    Під час розіграшу та вручення призів на великому сценічному екрані демонструється логотип чи рекламний ролик призового партнера. Назва призового партнера та предмета розіграшу озвучується ведучими заходу.
     

  Можливості призових партнерів в період народного Інтернет-голосування конкурсу «Фаворити Успіху»

В рамках конкурсу «Фаворити Успіху» проводяться щорічні опитування громадської думки про товари та послуги народного споживання вітчизняного ринку з ціллю визначення лідерів різних галузей, кожна з яких є номінацією конкурсу.

Опитування складається з оцінок трьох респондентських груп: галузевих Експертів, що визначають якість товарів та послуг, Знаменитостей та публічних людей (преміум-сегмент), а також Споживачів з усіх регіонів України, що бажають взяти участь в онлайн-голосуванні, яке проводиться протягом усього року на спеціалізованому «Порталі для покупців FAVOR.com.ua». Портал FAVOR.com.ua входить до ТОП-5 найбільш відвідуваних українських інтернет-ресурсів рекламної тематики по статистиці bigmir)net.

Опитування розбите на 4 етапи, 4 календарних квартали, що дозволяє провести максимально об’ємну та якісну оцінку вподобань інтернет-аудиторії (так званого середнього класу, що найбільш активний на ринку) та відстежити динаміку змін у вподобаннях споживачів.

  • Періоди проведення розіграшу: 4 рази на рік, в кінці кожного календарного кварталу.
  • Учасники розіграшу: інтернет-користувачі з усіх регіонів України.
  • Метод розіграшу: щасливець обирається випадковим чином серед списку найактивніших учасників опитувань та блогерів порталу FAVOR.com.ua. Претенденти на приз можуть бути обраними за допомогою:
    1. Комп’ютерної програми;
    2. Незалежних аудиторів дослідження, яким надається список імен користувачів-учасників розіграшу;
    3. Призових партнерів, які обирають самостійно з наданого їм списку імен користувачів (публічних даних профайлів користувачів, інформації про вік, регіон та іншої публічної інформації користувача).
  • Обмеження та умови: призи повинні надатись організаторам не менше ніж за два тижні до проведення розіграшу. Забороняється розіграш алкогольної, тютюнової, фармацевтичної продукції та такої, що швидко псується. Проте можливі розіграші неіменних подарункових сертифікатів.
  • Доставка призу: може здійснюватись за рахунок організатора конкурсу. Також можливе вручення призу на черговій церемонії нагородження, на яку запрошується учасник для отримання подарунку в урочистій атмосфері.
  • Рекламна підтримка:
    • Голосування супроводжується рекламною кампанією в пресі (іміджеві статі) та в інтернеті (банерна реклама) з демонстрацією логотипів призових партнерів та/або ілюстраціями з зображенням розігруваного призу.
    • Логотипи та зображення призів на сторінці умов проведення акції розіграшу призів, а також на кожній сторінці веб-сайту у вигляді анімаційного банеру, що приваблюватиме учасників до акції.
    • Інформація про переможців розіграшу публікуватиметься на сайті конкурсу та в партнерських інтернет-виданнях у вигляді ілюстрованих прес-релізів.
]]>
]]>

Надіслати на E-mailНадіслати на E-mail   Версія для друкуВерсія для друку

Поки що коментарів немає… Станьте першим хто залишить коментар на цю тему!

Info Автор цієї сторінки заборонив коментувати її анонімним користувачам. Ви повинні авторизуватися або зареєструвати свій профайл щоби залишити тут повідомлення.