«Фаворити Успіху» logo Переваги Медіа-партнерів конкурсу «Фаворити Успіху» (Партнери)
© FAVOR.com.ua
 

Конкурс торгових марок «Фаворити Успіху» запрошує до співпраці популярні Інтернет-проекти та ЗМІ!

Інформаційна співпраця передбачає взаємне просування наших проектів в українському медіа-просторі з метою збільшення їх впізнаваності та популярності серед широкої аудиторії.

Загальні переваги інформаційного партнерства з конкурсом «Фаворити Успіху»:

  1. Позиціонування інформаційного ресурсу у конкурентному середовищі;
  2. Підтримка встановлення прямих контактів з потенційними інтерв’юерами;
  3. Істотне поповнення клієнтської бази;
  4. Свіжі та достовірні факти про ТМ, продукти та послуги, які, в свою чергу, можуть бути корисними для написання інформаційних матеріалів;

До рекламних можливостей партнера конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» входить просування:

  1. в друковано-поліграфічній продукції Конкурсу
  2. під час урочистої церемонії нагородження переможців Конкурсу
  3. на Телебаченні
  4. в Пресі
  5. в Інтернеті на порталі FAVOR.com.ua
1. Поліграфічна продукція Конкурсу «Фаворити Успіху»
  • Запрошення на Урочисту церемонію нагородження переможців Конкурсу: 500 прим. (ПрикладOut).
  • Афіша, 100 прим. (включаючи «лайтбокси» перед входом в концерт-хол «FreeДом», в якому проводиться захід (ПрикладOut)
  • Щорічний ілюстрований буклет Конкурсу тиражем 1000 прим. (1 сторінка 20x20 см) (Приклад у PDFOut)
2. Урочиста церемонія нагородження переможців Конкурсу

Формат заходу: церемонія нагородження, світська вечірка з шоу-програмою. (Приклад новинного сюжету на YouTubeOut)

  • Розміщення фірмового логотипу на плазмових панелях по боках від сцени: циклічний показ (разом з логотипами інших партнерів) протягом всього заходу.
  • Можливість розміщення фірмового банеру в залі і/або фойє концерт-холу.
  • Включення рекламних і презентаційних матеріалів партнера в подарунковий пакет для гостей церемонії нагородження.
  • Представники Вашого інформаційного ресурсу також запрошуються на церемонію нагородження в якості почесних гостей (є можливість акредитації журналістів та можливість вручення нагороди одному з переможців на сцені).
3. Телеканали

Розміщення логотипу партнера в анонсному відеоролику (загальний хронометраж відеоролику — 20 секунд). (Приклад на YouTubeOut)

  • 1 загальнонаціональний телеканал — 20 виходів у прайм-тайм
  • Інші партнерські телеканали — по 20 виходів на кожному. На даний момент ми працюємо з наступними каналами:
4. Преса

Розміщення логотипу в статусі партнера в макеті анонсу церемонії нагородження Конкурсу (розміри макетів — від 1/2 до 1 полоси). Перелік видань на сьогодні:

Apriori — Перший україномовний глянцевий журнал столиціApriori — Перший україномовний глянцевий журнал столиці
Журнал Touch — модні вечірки, новини моди, світські тусовкиЖурнал Touch — модні вечірки, новини моди, світські тусовки
Журнал ГрошіЖурнал Гроші
Фармацевт Практик – науково-популярний журнал для спеціалістів фармаціїФармацевт Практик – науково-популярний журнал для спеціалістів фармації
Газета «Еженедельник «АПТЕКА»Газета «Еженедельник «АПТЕКА»
Журнал FOOD UA. Продукти УкраїниЖурнал FOOD UA. Продукти України
Міжнародний професійний журнал «Маркетинг і реклама»Міжнародний професійний журнал «Маркетинг і реклама»
«ШО» – журнал про сучасну культуру«ШО» – журнал про сучасну культуру
Журнал про подорожі «Мир туризма»Журнал про подорожі «Мир туризма»
Щотижневик «Україна БізнесРевю»Щотижневик «Україна БізнесРевю»
5. В Інтернеті, на «порталі для споживачів FAVOR.com.ua»
  • Розміщення логотипу в офіційному розділі конкурсу на веб-сайті Конкурсу FAVOR.com.ua в розділі Партнери КонкурсуOut.
  • Розміщення рекламного банера 468x60 строком на 1 місяць у всіх розділах порталу (минимально гарантована кількість показів: 60 тисяч).
  • Право на розміщення необмеженої кількості новин та прес-релізів в головній стрічці новин Конкурсу.
     
Зі свого боку ми зацікавлені в:
  1. Розміщенні відеороліків Конкурсу на телеканалах;
  2. Публікації макетів Конкурсу в пресі;
  3. Банерній рекламі та інформаційній підтримці в Інтернеті
    1. Споживче голосування на веб-сайті Конкурсу проводиться цілий рік, і розбито на 4 календарних квартали. Бажаний обсяг анонсування опитувань банерною рекламою — 5 разів на рік по 14 днів кажна хвиля.
    2. Розміщенні новин Конкурсу «Фаворити Успіху» на сторінках інтернет-видань (в тому числі, інформації про переможців конкурсу в вигляді звітної статті з фотографіями та логотипами торгових марок-переможців).
  4. В призовому партнерстві, для розіграшу призів серед учасників споживацьких інтернет-опитувань і на урочистій церемонії нагородження.

У випадку зацікавленості чи за виникнення будь-яких питань, що стосуються нашого проекту та можливої співпраці — будь ласка, зв’яжіться з нами. Ми з задоволенням дамо відповідь на всі Ваші запитання та обговоримо плани щодо взаємного просування наших проектів.

Ми сподіваємося на цікаву та приємну співпрацю, а також те, що робота конкурсу, спрямована на поліпшення якості життя в Україні, відповідатиме й Вашим інтересам!

https://favor.com.ua/method/partners/