«Фаворити Успіху» — відкритий рейтинг народних уподобань, який складається
з 2003 року в декількох сотнях категорій товарів і послуг українського ринку.
Рейтинг відображає громадську думку щодо товарів і послуг, представлених на ринку країни, ступінь
довіри до асортименту пропозицій з боку споживачів, готовність споживачів рекомендувати улюблені
бренди друзям і колегам.
Рейтинг є некомерційним, тому участь у ньому безкоштовна. Повна прозорість
вивчення громадської думки на всіх етапах, поряд із ретельним аудитом результатів дослідження з
боку одночасно кількох маркетингових і соціологічних організацій міжнародного рівня, таких як
InMind і КМІС, є запорукою об’єктивності рейтингу. Кінцева мета якого полягає у визначенні
найкращих ринкових пропозицій, справжніх лідерів довіри як з боку авторитетних галузевих
експертів, так і рядових споживачів.
Переможці рейтингу нагороджуються на щорічному урочистому шоу почесними медалями, образ яких став впізнаваним
символом серед споживачів і трактується як своєрідний знак якості та орієнтир найкращого вибору
серед варіантів пропозицій. Церемонія нагородження — щорічний статусний захід з яскравою та
динамічною шоу-програмою за участю нових зірок української сцени. Захід має значний резонанс
в ЗМІ, нагородження транслюється на ТБ і в Інтернеті.
Визначними рисами «Фаворитів Успіху», які відрізняють цей рейтинг від подібних заходів є:
Відсутність механізму заявок на участь.
На думку організаторів, подібний механізм позбавляє будь який конкурс неупередженої оцінки,
оскільки такі заявки, як правило, надходять від учасників, зацікавлених лише в позитивному для
себе результаті, а не в об’єктивному опитуванні. Крім того, змагання виключно між учасниками,
які подали формальні заявки, нівелює ідею об’єктивного рейтингу. Будь-який рейтинг за заявками
не відобразить реальної ситуації на ринку, не врахує всього асортименту ринкових пропозицій,
власники яких, можливо, з якихось причин не зацікавлені в рейтингу і в своєї участі в ньому.
На думку організаторів, прозорий рейтинг має складатись по відношенню до всіх гравців
ринку без винятку, навіть без необхідності контакту з представниками учасників. (Окрім, хіба
що, заради підтвердження факту офіційного присутності на ринку, уточнення точної назви бренду і
його відповідності категорії.)
Публічність і відкритість всієї інформації.
Списки игроков рынка в каждой исследуемой категории представляются в открытом доступе на
FAVOR.com.ua, в виде анкет для неравнодушных респондентов,
которые указывают конкурсу свой выбор, рекомендуя таким образом наилучших участников. Кроме
того, в открытом доступе находятся результаты конкурса за все годы его деятельности. Из
опубликованных рейтингов по каждой отдельной рыночной категории можно увидеть не только
лидеров, но и рейтинговые позиции всех участников вообще.
Залучення до опитувань трьох респондентських груп.
Конкурсантов оценивают:
Експерти — авторитетні галузеві спеціалісти, діючі професіонали
різних напрямків діяльності оцінюють якість ринкових пропозицій, товарів і послуг,
керуючись своїм професійним досвідом. Конкурс представляє всіх експертів індивідуально та поіменно.
Знаменитості (або Журі Успішних Людей) — відомі та
публічні особи, селебріті, успішні підприємці, діячі спорту, культури і шоу-бізнесу, лідери
думок, законодавці смаку і моди, кумири молоді, чий стиль життя завжди викликає масовий
інтерес. Саме вони впливають на формування смаків і вподобань українців, є прикладом для
наслідування, гордістю нації. Таких людей без перебільшення можна назвати експертами по
Успіху, оскільки кожен з них — успішна особистість.
Споживачі — всі небайдужі жителі країни, які щодня користуються
товарами та послугами, відвідують різні торговельні, фінансові, освітні та розважальні
заклади, подорожують, отримують інформацію зі ЗМІ.
Споживачі діляться своєю думкою і особистим досвідом, вказують свої рекомендації найкращого
вибору за допомогою онлайн-голосування на FAVOR.com.ua.
Конкурс заохочує участь людей в опитуваннях, регулярно проводячи різні призові акції,
роздаючи подарунки найактивнішим
респондентам.
До речі, респонденти мають можливість самостійно змінювати інформацію про представлених у
категорії конкурсантів, пропонуючи організаторам оперативно додати до анкети відсутніх
учасників, або навпаки, вказати на торгові марки, що пішли з ринку, які мають бути видалені з
опитувань.
Розоподіл опитувань на кілька
календарних етапів, що дозволяє постійно відстежувати динаміку змін в уподобаннях
споживачів протягом року, а також унеможливлює проведення флешмобів і накруток рейтингу з
боку недобросовісних конкурсантів, оскільки подібні разові сплески активності завжди
нівелюються протягом кількох річних етапів і згладжуються в підсумковому загальнорічному
рейтингу.
Необхідно вибрати відповідну категорію серед представлених в онлайн-каталозі на www.favor.com.ua/vote/, і подивитися, чи не представлена ще в
ній ваша торгова марка або компанія в якості конкурсанта.
Якщо відповідна категорія знайшлася, а конкурсанта, що вас цікавить у ній не
виявилося — будь ласка, зв’яжіться з організаторами конкурсу з проханням додати відсутнього
учасника в каталог. Найпростіше це зробити за допомогою онлайн-форми, посилання на яку дана під
списком номінантів у категорії.
Якщо відповідна категорія НЕ знайшлася — її необхідно додати.
Організатори конкурсу переконані, що якщо є ринкова ніша, в якій представлені відразу
кілька конкурентних пропозицій, тобто покупцеві є що вибрати з асортименту брендів —
значить можна об’єктивно визначити і найкращий вибір у цій ніші!
Необхідно зв’язатися з організаторами (наприклад, за допомогою електропошти info@favor.com.ua) і
повідомити наступну інформацію:
Назва категорії, яку необхідно представити в рейтингу;
Максимально повний перелік гравців ринку в даній
категорії. Фактично список конкурентів, якщо номінація додається за ініціативою одного з
гравців ринку.
Цього буде цілком достатньо для додавання нової номінації в рейтинг. У разі необхідності,
організатори конкурсу самостійно зв’язуватимуться з гравцями ринку в певній категорії для
уточнення інформації та наповнення онлайн-каталогу. Також організатори самостійно сформують для
даної категорії експертне журі, в якому згідно з методикою
дослідження громадських уподобань на визначення переможців, представлених учасників
оцінюватимуть не менше п’яти незалежних галузевих фахівців.
Цей документ було скопійовано з FAVOR.com.ua (https://favor.com.ua/template/28361.html).
Всі права на матеріал зберігаються за його автором. При перепублікуванні посилання на джерело
матеріалу є обов’язковим!
Дата документу: