Про конкурс (тільки найголовніше) «Фаворити Успіху» — відкритий рейтинг народних уподобань, який складається з 2003 року в декількох сотнях категорій товарів і послуг українського ринку. Рейтинг відображає громадську думку щодо товарів і послуг, представлених на ринку країни, ступінь довіри до асортименту пропозицій з боку споживачів, готовність споживачів рекомендувати улюблені бренди друзям і колегам. Рейтинг є некомерційним, тому участь у ньому безкоштовна. Повна прозорість вивчення громадської думки на всіх етапах, поряд із ретельним аудитом результатів дослідження з боку одночасно кількох маркетингових і соціологічних організацій міжнародного рівня, таких як InMind і КМІС, є запорукою об’єктивності рейтингу. Кінцева мета якого полягає у визначенні найкращих ринкових пропозицій, справжніх лідерів довіри як з боку авторитетних галузевих експертів, так і рядових споживачів. Переможці рейтингу нагороджуються на щорічному урочистому шоу почесними медалями (https://favor.com.ua/blogs/28244.html), образ яких став впізнаваним символом серед споживачів і трактується як своєрідний знак якості та орієнтир найкращого вибору серед варіантів пропозицій. Церемонія нагородження — щорічний статусний захід з яскравою та динамічною шоу-програмою за участю нових зірок української сцени. Захід має значний резонанс в ЗМІ, нагородження транслюється на ТБ і в Інтернеті. Визначними рисами «Фаворитів Успіху», які відрізняють цей рейтинг від подібних заходів є: – Відсутність механізму заявок на участь. На думку організаторів, подібний механізм позбавляє будь який конкурс неупередженої оцінки, оскільки такі заявки, як правило, надходять від учасників, зацікавлених лише в позитивному для себе результаті, а не в об’єктивному опитуванні. Крім того, змагання виключно між учасниками, які подали формальні заявки, нівелює ідею об’єктивного рейтингу. Будь-який рейтинг за заявками не відобразить реальної ситуації на ринку, не врахує всього асортименту ринкових пропозицій, власники яких, можливо, з якихось причин не зацікавлені в рейтингу і в своєї участі в ньому. На думку організаторів, прозорий рейтинг має складатись по відношенню до всіх гравців ринку без винятку, навіть без необхідності контакту з представниками учасників. (Окрім, хіба що, заради підтвердження факту офіційного присутності на ринку, уточнення точної назви бренду і його відповідності категорії.) – Публічність і відкритість всієї інформації. Списки игроков рынка в каждой исследуемой категории представляются в открытом доступе на FAVOR.com.ua, в виде анкет для неравнодушных респондентов, которые указывают конкурсу свой выбор, рекомендуя таким образом наилучших участников. Кроме того, в открытом доступе находятся результаты конкурса за все годы его деятельности. Из опубликованных рейтингов по каждой отдельной рыночной категории можно увидеть не только лидеров, но и рейтинговые позиции всех участников вообще. – Залучення до опитувань трьох респондентських груп. Конкурсантов оценивают: – Експерти — авторитетні галузеві спеціалісти, діючі професіонали різних напрямків діяльності оцінюють якість ринкових пропозицій, товарів і послуг, керуючись своїм професійним досвідом. Конкурс представляє всіх експертів індивідуально та поіменно (https://favor.com.ua/jury/). – Знаменитості (або Журі Успішних Людей) — відомі та публічні особи, селебріті, успішні підприємці, діячі спорту, культури і шоу-бізнесу, лідери думок, законодавці смаку і моди, кумири молоді, чий стиль життя завжди викликає масовий інтерес. Саме вони впливають на формування смаків і вподобань українців, є прикладом для наслідування, гордістю нації. Таких людей без перебільшення можна назвати експертами по Успіху, оскільки кожен з них — успішна особистість. – Споживачі — всі небайдужі жителі країни, які щодня користуються товарами та послугами, відвідують різні торговельні, фінансові, освітні та розважальні заклади, подорожують, отримують інформацію зі ЗМІ. Споживачі діляться своєю думкою і особистим досвідом, вказують свої рекомендації найкращого вибору за допомогою онлайн-голосування на FAVOR.com.ua. Конкурс заохочує участь людей в опитуваннях, регулярно проводячи різні призові акції, роздаючи подарунки найактивнішим респондентам (https://favor.com.ua/honorboard/). До речі, респонденти мають можливість самостійно змінювати інформацію про представлених у категорії конкурсантів, пропонуючи організаторам оперативно додати до анкети відсутніх учасників, або навпаки, вказати на торгові марки, що пішли з ринку, які мають бути видалені з опитувань. – Розоподіл опитувань на кілька календарних етапів, що дозволяє постійно відстежувати динаміку змін в уподобаннях споживачів протягом року, а також унеможливлює проведення флешмобів і накруток рейтингу з боку недобросовісних конкурсантів, оскільки подібні разові сплески активності завжди нівелюються протягом кількох річних етапів і згладжуються в підсумковому загальнорічному рейтингу. Як взяти участь у конкурсі Необхідно вибрати відповідну категорію серед представлених в онлайн-каталозі на www.favor.com.ua/vote/, і подивитися, чи не представлена ще в ній ваша торгова марка або компанія в якості конкурсанта. Якщо відповідна категорія знайшлася, а конкурсанта, що вас цікавить у ній не виявилося — будь ласка, зв’яжіться з організаторами конкурсу з проханням додати відсутнього учасника в каталог. Найпростіше це зробити за допомогою онлайн-форми, посилання на яку дана під списком номінантів у категорії. Якщо відповідна категорія НЕ знайшлася — її необхідно додати. Організатори конкурсу переконані, що якщо є ринкова ніша, в якій представлені відразу кілька конкурентних пропозицій, тобто покупцеві є що вибрати з асортименту брендів — значить можна об’єктивно визначити і найкращий вибір у цій ніші! Необхідно зв’язатися з організаторами (наприклад, за допомогою електропошти info@favor.com.ua) і повідомити наступну інформацію: – Назва категорії, яку необхідно представити в рейтингу; – Максимально повний перелік гравців ринку в даній категорії. Фактично список конкурентів, якщо номінація додається за ініціативою одного з гравців ринку. Ми маємо офіційну паперову форма для додавання учасника до каталогу (https://favor.com.ua/download/pdf/new-brand-application.pdf?type=template&year=2024&view=I&lang=ua), але простіше надіслати їхні назви простим списком, бажано відразу з посиланнями на їхні веб-сайти. Цього буде цілком достатньо для додавання нової номінації в рейтинг. У разі необхідності, організатори конкурсу самостійно зв’язуватимуться з гравцями ринку в певній категорії для уточнення інформації та наповнення онлайн-каталогу. Також організатори самостійно сформують для даної категорії експертне журі, в якому згідно з методикою дослідження громадських уподобань на визначення переможців (https://favor.com.ua/method/), представлених учасників оцінюватимуть не менше п’яти незалежних галузевих фахівців. ———————————— Цей документ було скопійовано з FAVOR.com.ua (https://favor.com.ua/template/28361.html). Всі права на матеріал зберігаються за його автором. При перепублікуванні посилання на джерело матеріалу є обов’язковим! Дата документу: 21 березня 2017 р.