Пам’ятаєте часи порожніх полиць в гастрономах, однотипного одягу, одноманітних розваг та інші обмеження? Проблема полягала у відсутнсті вибору. Дістати в ті часи щось «незвичне» було надзвичайною проблемой і часто навіть доводило до певного азарту, навіть якщо в бажаному предметі не було ніякої потреби. Іншими словами, була пропозиція, та не було альтернативи.

На щастя, ці часи вже давно минули і ми вже не шукаємо, а вибираємо, та й вибирати є з чого. Перед нами постає нова проблема: що саме обрати і чим мотивувати свій вибір.

Сучасний споживач щоденно наштовхується на необхідність вибору серед розмаїття пропозицій. Досить часто єдиним орієнтиром у виборі стає реклама. Проте виснажений рекламою споживач сприймає її скептично або ж просто не звертає на неї уваги, справедливо вважаючи, що реклама далеко не завжди містить достовірну інформацію. Саме тому при виборі товарів приблизно однакової категорії ціна-якість, багато людей керуються не рекламними образами, а власним досвідом та рекомендаціями знайомих.

Найкращим орієнтиром для безпомилкового вибору є особлива відзнака на упаковці – символ перемоги в конкурсі,а особливо, коли це нагорода в престижному і чесному споживацькому конкурсі з простою і прозорою методикою, в якому переможців визначають не «таємна рада», а саме ми, пересічні споживачі.

Медаль, Фаворит Успіху - 2024Конкурс торгових марок «Фаворити Успіху» прагне зробити ринок товарів та послуг простим та зрозумілим, надаючи достовірну інформацію про всі торгові марки продукції, якою начинені полиці магазинів, про самі магазини та заклади столиці, про послуги, якими щодня користуються споживачі, а також про компанії та осіб, що стоять за цими торговими марками. Гарант такої інформації – покупці, які на інтернет-порталі FAVOR.com.ua голосують за свої улюблені товари, визначають своїх власних Фаворитів, беруть участь в обговореннях переваг або недоліків продукції різних торгових марок.

Завдяки інтернету, організаторам вдалось забезпечити всеукраїнський масштаб покриття досліджень та забезпечити безпрецидентну для України кількість респондентів!

Переможці конкурсу, безумовні лідери своєї галузі, що отримують нагороду і горде звання «Фаворит Успіху», визначаються за оцінкою трьох експертних комісій: провідних галузевих експертів (Спеціалісти), яскравих представників українсьнкого бомонду та шоу-бізнесу (Знаменитості) та безпосередньо самих Споживачів. Статус «Абсолютного Фавориту Успіху» базуєтся на комплексній оцінці всіх трьох експертних комісій за спеціальною «Формулою Успіху», в якій якість визначають авторитетні експерти, престижність та популярність — публічні люди, а довіру до торгових марок — всі бажаючі на веб-сайте конкурса www.FAVOR.com.ua.

Бажання та потреби споживачів змінюються з року в рік разом зі зміною якості продукції/послуг або ж досягненнями виробників, тому компаніям важливо постійно доводити свою перевагу над конкурентами. Тисячі споживачів завжди безпомилково вкажуть нового Фаворита!

Ні для кого не таємниця, що успішними не народжуються, а стають. І стають ними завдяки загальному визнанню. Фаворити Успіху — це саме ті особистості, компанії, торгові марки, які успішні саме завдяки загальній підтримці. Статус «Фавориту» для учасника ринку — це те, що спонукає не стояти на місці, удосконалювати якість, винаходити щось нове і поширювати цим своє визнання. В нашому світі, де просто загубитися у вирі конкурентів, здобути його достатньо важко. Цей статус зобов’язує його власника бути уважнішим до споживача, а останнього — бути вибагливішим при виборі того чи іншого продукту.

Конкурс торгових марок «Фаворити Успіху» — бери від життя найкраще!



Цей документ було скопійовано з FAVOR.com.ua (https://favor.com.ua/template/906.html).
Всі права на матеріал зберігаються за його автором. При перепублікуванні посилання на джерело матеріалу є обов’язковим!
Дата документу: