Обирай Успіх, стань його Фаворитом! — основні особливості та характерні риси конкурсу
Marketing Media Review № 3 (100), 2011

У нинішній час звичайна реклама викликає у багатьох споживачів частіше недовіру, ніж гостре бажання придбати розрекламований товар чи послугу. Тому постачальники та виробники все частіше вдаються до нетрадиційних способів популяризації своєї торгової марки. Наприклад, просуваючи марку в різних публічних заходах і беручи участь у споживацьких та експертних конкурсах.

Навіщо? Тому що рейтинг популярності — значніше, ніж просто реклама. Це надійні рекомендації обізнаних людей та потужний інструмент в руках досвідчених маркетологів. У конкурсах лідери визначаються завдяки вже існуючій популярності та рівню довіри споживачів, а факт перемоги торгової марки у конкурсі можна використовувати як частину рекламної кампанії, у вигляді сенсаційної подачі, що, безумовно, приверне до товару нових потенційних покупців.

Медаль «Фаворит Успіху – %AWARDYEAR%»«Фаворити Успіху» — це відкритий конкурс, із прозорою методикою. Його переможці визначаються шляхом масштабного онлайн-голосування на Інтернет-порталі для покупців FAVOR.com.ua, а також якісного експертного анкетування, відомих провідних спеціалістів своєї галузі.

Основні особливості конкурсу «Фаворити Успіху»:

  1. Відкритість і прозорість — кожен бажаючий може взяти участь в опитуваннях і побачити динаміку голосування за ту чи іншу торгову марку протягом року в реальному часі, що відображає динаміку змін переваг споживачів протягом року. Інші конкурси ніколи не публікують цю інформацію для загального ознайомлення або взагалі не проводять практику vox populi.
     
  2. Голосування в режимі он-лайн — конкурс не наймає інтерв’юерів, які чіпляються до людей на вулиці або дзвонять додому з довгими розпитуваннями про ваші уподобання. «Фаворити Успіху» вибрали найзручніший на сьогоднішній день формат респонденції — інтернет-опитування, що триває на порталі FAVOR.com.ua. Методика проведення опитувань, чітко відпрацьована система верифікації облікових записів користувачів і розбиття опитування на чотири часових етапи — все це виключає можливість фальсифікацій і не допускає умисних накруток на користь того чи іншого конкурсанта. Також, респонденти-представники учасників не можуть голосувати в номінаціях, в яких беруть участь їхні торгові марки.
     
  3. Логотип «КМИС»Подвійний аудит результатів: рейтинги торгових марок, отриманні за підсумками опитувань, підраховуються та перевіряються незалежною маркетинговою дослідницькою компанією InMind, після чого проходять повторний ретельний та суворий аудит Київського міжнародного інституту соціології (КМІС).
     
  4. Переможці конкурсу нагороджуються лише за підсумками року, завершуючи дослідження поточного року в грудні місяці — переможці офіційно оголошуються вже на початку наступного року, а не в середині, і звичайно ж, не в його першій половині. Ринок на місці не стоїть, змінюючись залежно від суспільно-політичної ситуації та під впливом криз і катаклізмів. Ситуація може кардинально змінитися протягом року.
     
  5. У голосуванні в кожній номінації присутні абсолютно ВСІ основні торгові марки свого ринкового сегменту. Участь у рейтингу є безкоштовною для конкурсантів, для компаній є безкоштовною, на відміну від інших конкурсів не потребує обов’язкових заявок, а респонденти мають можливість самостійно рекомендувати своїх особистих «Фаворитів» до участі в опитуванні.
     
  6. Конкурс «Фаворити Успіху» створює номінації, виходячи з переваг споживачів, а не пристосовуючись до побажань певних торгових марок. Номінації сформульовані максимально чітко і зрозуміло. Абстрактні номінації, на кшталт «Елітне вино, зроблене в Криму», «Ексклюзивний металевий посуд», або «Морозиво з кокосовою стружкою» в цьому конкурсі відсутні. Зате є прості і чіткі найменування, такі як «Вино», «Морозиво» і «Металевий посуд». Всі номінації конкурсу підібрані таким чином, щоб їх міг оцінити не тільки фахівець, але й простий споживач, який не розуміється в спеціальних термінах. Наприклад, у групі фармацевтичних номінацій не вживаються складні медичні терміни. Все дуже просто і доступно: «Засіб від нежитю», «Препарат від застуди», та інші.
     
  7. Конкурс «Фаворити Успіху» дає учасникам голосування повну свободу вибору — при голосуванні не застосовуються «приховані» підказки на користь певної торгової марки. Кожен вибирає своїх власних «Фаворитів», виходячи лише з особистих переваг.
     
  8. Переможцями конкурсу «Фаворити Успіху» стають лише визнані компанії, справжні лідери своєї галузі, які вже завоювали довіру суспільства. Ви ніколи не побачите серед переможців цього конкурсу «стартап-проекти»: заклади, які тільки планують відкритися або торгові марки, які ще не встигли вийти на ринок (але вже, з якихось причин, мають медаль, з метою просування).
     
  9. Тільки конкурс «Фаворити Успіху» має найбільшу кількість респондентів з усіх регіонів України, їх сумарна кількість — понад 30 тисяч у споживацькому опитуванні, а також сотні авторитетних галузевих фахівців і десятки яскравих українських знаменитостей, які також беруть участь в голосуванні. Завдяки популярності проекту та його опитувань в Інтернеті, масштаб покриття досліджень став насправді безпрецедентним, причому не тільки для України.
     
  10. Конкурс «Фаворити Успіху» постійно залучає до участі нових незалежних і авторитетних Експертів різних галузей споживання, а також Відомих Людей України для участі в опитуваннях. Тільки «Фаворити Успіху» представляє своїх експертів індивідуально та поіменно. Кожен охочий може побачити їхні імена та обличчя в списках різних експертних комісій на веб-сайті конкурсу FAVOR.com.ua.
     
  11. Урочиста церемонія нагородження переможців конкурсу «Фаворити Успіху» традиційно проходить в затишній атмосфері, поєднуючи в собі святковий захід та світську вечірку, де найкращі представники бізнесу можуть приємно провести час, невимушено спілкуючись з колегами та представниками ЗМІ за келихом вина. Конкурс «Фаворити Успіху» відмовився від формату пафосного нагородження у великому концертному залі і віддав перевагу більш теплій, клубній обстановці.
     
  12. «Фаворити Успіху» не забувають і про тих, хто протягом року активно бере участь в голосуванні — всі найактивніші споживачі гарантовано отримують запрошення на Щорічну урочисту церемонію нагородження переможців конкурсу, де вони можуть на власні очі побачити нагородження своїх «Фаворитів», взяти участь у розіграшах призів, вживу почути виступ найяскравіших зірок українського шоу-бізнесу та взяти автографи у своїх улюблених виконавців.
     
  13. «Фаворити Успіху» — унікальний проект, який в рамках онлайн-порталу FAVOR.com.ua, поєднав масштабні рейтингові дослідження і довідково-інформаційний інтернет-портал з людським спілкуванням, обговореннями переваг тих чи інших учасників опитувань, новинами світу споживача та блогосферою.

«Фаворити Успіху» — бери від життя краще!


Прикріплене зображенняПрикріплене зображення Надіслати на E-mailНадіслати на E-mail   Версія для друкуВерсія для друку
Коментарі(0)

Поки що коментарів немає… Станьте першим хто залишить коментар на цю тему!

або
Ви можете увійти за допомогою:
Увійти з Facebook Увійти з ВКонтакті
  

Achtung! Будь ласка, будьте ввічливі! Незважаючи на те, що модератори цього порталу вкрай демократичні, будь-які неетичні або грубі висловлювання, що ображають інших користувачів, можуть бути видалені. Також видалятиметься спам і публічні коментарі з приватними номерами телефонів.