Про конкурс народних уподобань «Фаворити Успіху»

Конкурс народних уподобань «Фаворити Успіху»

Щорічний конкурс суспільних уподобань «Фаворити Успіху» в Україні проводиться з 2003 року. Діяльність конкурсу спрямована на визначення найуспішніших торгових марок українського ринку, стимулювання їх розвитку і росту рівня довіри та лояльності до торгових марок у споживачів.

Конкурс «Фаворити Успіху» проводиться на основі щорічних рейтингових досліджень всеукраїнського масштабу, що охоплюють практично всі сфери життя українців, усі галузі вітчизняного ринку товарів та послуг, які представлені в кількох сотнях номінацій.

Переможці конкурсу, безперечні лідери своєї галузі, визначаються за оцінкою трьох респондентських груп: провідних галузевих Спеціалістів (Експерти), яскравих представників українського бомонду і шоу-бізнесу (Знаменитості) і безпосередніх Споживачів. Статус «Абсолютного Фаворита Успіху» базується на комплексній оцінці всіх трьох експертних комісій по спеціальній «Формулі Успіху», в якій якість визначають авторитетні експерти, популярність — публічні люди, а рівень довіри до торгової марки — усі бажаючі споживачі.

Безсумнівно, кожній компанії цікаві маркетингові дослідження за участі їх торгової марки, в яких відображаються реальні результати і позиція марки на ринку по відношенню до конкурентів. Але, на жаль, навіть великі компанії не завжди можуть самостійно провести достатньо масштабні дослідження чи досягнути в них бажаного результату, що, в свою чергу, негативно впливає на позиціювання бренду на ринку, супроводжується фінансовими втратами і просто розчаровує.

логотип InMindВ рамках конкурсу «Фаворити Успіху» проводяться реальні маркетингові дослідження за участі експертів, кожного з яких представляють індивідуально на веб-сайті та у щорічному звітному виданні конкурсу, а також на черговій урочистій церемонії нагородження «Фаворитів Року».

логотип «КМІС»Рейтинги торгових марок відповідно до результатів опитування визначаються партнерами конкурсу — маркетинговою дослідницькою компанією InMind. Абсолютна достовірність рейтингів гарантована перепровіркою результатів дослідження незалежним аудитором — Київським міжнародним інститутом соціології (КМІС).

Конкурс «Фаворити Успіху» реалізується в кілька етапів:

  • Перевірка та підготовка інформації про торгові марки для маркетингових досліджень по кожній номінації конкурсу, що відповідає певному сегменту ринку;
  • Реалізація масштабних досліджень за участі провідних експертів, знаменитостей, спеціалізованих споживацьких видань і опитування безпосередньо самих споживачів з усіх регіонів України;
  • Повідомлення компаній про перемогу їх торгових марок за результатами досліджень;
  • Надання ТМ-переможцю можливості комерційного використання продуктів маркетингових досліджень відносно своєї ТМ, а також права на використання статусу та символіки «Фаворита Року» в своїх рекламних матеріалах та комунікаціях;
  • Організація урочистої церемонії нагородження з яскравою шоу-програмою;
  • Висвітлення результатів конкурсу в щорічному звітному виданні конкурсу та партнерських ЗМІ з переліком нових «Фаворитів Року» та їх статусів переможців.

Медаль, Фаворит Успіху - 2017Чим відрізняється конкурс «Фаворити Успіху» від інших конкурсів?

  • Участь в конкурсі безкоштовна. Торгові марки рекомендуються до участі самими споживачами. Організатори рейтингових досліджень прагнуть охопити всіх учасників ринку товарів та послуг по кожній номінації конкурсу.
  • Організатори конкурсу не беруть участі в визначенні переможців. Конкурс є лише ініціатором досліджень і організатором нагородження. Фаворити визначаються Спеціалістами, Знаменитостями та Споживачами, а абсолютна достовірність результатів гарантується прозорою методикою і схемою проведення досліджень, а також партнерами конкурсу: незалежною маркетинговою компанією InMind та аудитором рейтингових досліджень — Київським міжнародним інститутом соціології (КМІС).
  • Критерії «успішності» торгових марок залежать від багатьох характеристик, в числі яких популярність марки, якість і ціна товарів та послуг певного бренду.
  • Одна з особливостей конкурсу — яскрава і феєрична шоу-програма за участі зірок українського шоу-бізнесу на церемонії нагородження переможців.

Які гарантії ексклюзивності Вашого статусу?

Оголосити себе «кращим», «№1» може кожен, часто не маючи на це підстав, проте цей статус необхідно заслужити і підтвердити. Найкраще підтвердження — перемога в конкурсі «Фаворити Успіху», що свідчить про високий ступінь довіри споживачів. Всі права на методику, стилізовану нагороду і статус належать організаторам конкурсу. Можливість використання символіки конкурсу передається лише компаніям-переможцям, торгові марки яких зайняли переможні позиції в конкурсі, після чого заключили ліцензійний договір з організаторами, який підтверджує право називати себе «Фаворитом Успіху» відповідно до результатів маркетингових досліджень.


Говорить голова оргкомітету конкурсу «Фаворити Успіху», Олексій Кузнєцов:

Алексей Кузнецов
Олексій Кузнєцов,
керівник конкурсу
«Фаворити Успіху»

— Успіх супроводжує багатьох: будь-яка популярна торгова марка, імідж якої відомий широкому загалу, за яку споживач готовий із задоволенням платити — вже де-факто успішна. Проте стати визнаним Фаворитом Успіху за результатами масштабних опитувань споживачів — привілегія небагатьох обраних, справді найкращих марок, які стали переможцями престижного міжнародного конкурсу і одержали звання «Фаворитів Року».

Успіх торгової марки залежить від взаємодії багатьох факторів, кожен з яких є важливим та невід’ємним один від одного. Врахування цих факторів — запорука Успіху, головними проявами якого є загальне визнання, безсумнівне лідерство у рейтинговій таблиці свого ринкового сегменту, абсолютна довіра споживачів та бездоганна репутація, завдяки якій люди рекомендують товари та послуги певної торгової марки своїм знайомим, із задоволенням описуючи переваги марки над її конкурентами.

Символ конкурсу — золота медаль «Фаворита Успіху», яка однаково гарно виглядає як на стіні офісу компанії, так і на упаковці продукції — одна з таких рекомендацій, знак переваги лідера над конкурентами. Це символ перемоги, який є водночас і засвідченням довіри та визнання споживачів, і відзнакою, яка дає переможцю можливість продемонструвати свій успіх, допомогти споживачам безпомилково вибрати дійсно найкращий товар серед широкого асортименту продукції конкурентів!

Як і раніше, команда «Фаворитів Успіху» прагне зробити ринок товарів та послуг простим та зрозумілим для споживачів, надаючи достовірну інформацію про торгові марки продукції, яка наповнює полиці крамниць, про самі магазини та заклади столиці, про послуги, якими щодня користуються споживачі, а також про компанії, яким належать ці торгові марки.

За роки нашої діяльності ми досягли основної мети — створили конкурс з простою та абсолютно прозорою методикою, у дослідженнях якого може брати участь кожен бажаючий, та завоювали довіру споживачів. Крокуючи в ногу з новими світовими тенденціями, було створено інтернет-проект — портал FAVOR.com.ua, завдяки якому організатори Конкурсу змогли максимально наблизити виробників до своєї цільової аудиторії, споживачів, дав можливість оперативно надавати їм актуальну інформацію про торгові марки, промо-акції та інші події.


Портал для покупців FAVOR.com.ua

FAVOR.com.ua — інформаційний проект Міжнародного конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні. Сьогодні — це обширний каталог торгових марок різних сегментів ринку товарів та послуг, а також громадських закладів столиці, засобів масової інформації та зіркових персон українського шоу-бізнесу.

FAVOR.com.ua робить світ товарів та послуг зрозумілішим для споживачів. Це єдиний в Україні інтернет-портал, що надає відвідувачам не лише детальну та достовірну інформацію про учасників каталогу, але й можливість отримання від її безпосередніх представників оперативної інформації про всі останні новини, події та промо-акції компаній «з перших рук».

Всі учасники каталогу водночас є також учасниками рейтингових досліджень, які проводить конкурс «Фаворити Успіху» з ціллю визначення найкращих представників кожної галузі.

FAVOR.com.ua — бери від життя краще!

 
03187, м.Київ, пр-т Академіка Глушкова 40, корпус 5, оф. №605
(Інститут програмних систем НАН України)
Тел.: +380 (44) 592-82-67,
+380 (44) 592-82-68
E-mail:
Веб:
]]>
]]>

Прикріплений файлПрикріплений файл Надіслати на E-mailНадіслати на E-mail   Версія для друкуВерсія для друку

Поки що коментарів немає… Станьте першим хто залишить коментар на цю тему!

Info Автор цієї сторінки заборонив коментувати її анонімним користувачам. Ви повинні авторизуватися або зареєструвати свій профайл щоби залишити тут повідомлення.