Керівнику магазину __________________ (найменування та юридична адреса) П.І.Б. заявника, його адреса, телефон «_____» __________ 20__ року у Вашому магазині я придбав _______товар______ вартістю __________ (______) грн., що підтверджується чеком №____ від «___» ______ 20___ року. У зв’язку з тим, що придбаний товар мені не підійшов по ____формі, габаритам, фасону, кольору, розміру або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням____, керуючись ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів» (https://favor.com.ua/%ARTURL=3535%), звертаюсь до Вас з проханням розірвати договір та повернути мені гроші у розмірі вартості товару, що повертається, у зв’язку з тим, що, як мені повідомив співробітник магазину ____ПІБ___ обмін придбаного товару на аналогічний товар не є можливий через відсутність аналогічного товару. Даний лист подано мною у зв’язку з відмовою «___» _____ 20___ року співробітників магазину обміняти придбаний мною товар на аналогічний або прийняти товар та повернути мені грошові кошти. У випадку Вашої відмови у моїй законній вимозі, я буду змушений: 1. звернутися до компетентних органів щодо державного захисту моїх прав як споживача (https://favor.com.ua/%ARTURL=3537%); 2. звернутися до суду з позовною заявою (https://favor.com.ua/%ARTURL=3538%) про примусове розірвання договору купівлі – продажу товару та відшкодування мені збитків (з урахуванням індексу інфляції та 3% річних), моральної шкоди, заподіяної мені Вашими незаконними діями, та відшкодування витрат на адвокатську допомогу. Про прийняте Вами рішення прошу повідомити мене у встановлені законодавством України строки. Додаток: копія чека №____ від «___» ______ 20___ року. ________________ 20__ р. (підпис) П. І. Б. ———————————— Цей документ було скопійовано з FAVOR.com.ua (https://favor.com.ua/laws/zayavlenie-o-vozvrate-tovara/). Всі права на матеріал зберігаються за його автором. При перепублікуванні посилання на джерело матеріалу є обов’язковим! Дата документу: 15 січня 2011 р.