“Favorites of Success” logo Сюжет програми «Все про все» від Максі ТВ
© FAVOR.com.ua
 
Сюжет програми «Все про все» від Максі ТВ
  

Можна працювати весь рік і тебе ніхто не помітить. А можна працювати так, аби отримати нагороду «Фаворит Успіху – 2017». І саме з такими щасливчиками ми поспілкуємось сьогодні.

Які компанії найчастіше отримують нагороди? Одяг, косметика, шоу-бізнес? Фаворит Успіху це конкурс, який вже 15 років дає змогу оцінити не тільки популярні для таких заходів напрямки – тут представлені майже 600 номінацій! Складно уявити, як можна організувати такий розмах. Про це і дізнаємося.

Журналіст:

– Як ви обираєте Фаворитів? Бо в кожного, знаєте, кохана жінка вона фаворит – тож як обрати Фаворита для всіх?

Олексій Кузнєцов, керуючий партнер конкурсу «Фаворити Успіху»:

– Мы поступаем очень просто: мы предоставляем возможность выбора общественности. Мы всего лишь организуем... Всего лишь? На самом деле это большая работа. Я так сказал – всего лишь – на самом деле, это большая работа – организация вот такого вот всенародного опроса. Мы опрашиваем на самом деле три очень разных респондентских группы это непосредственных Потребителей, отраслевых специалистов – Экспертов-профессионалов, и конечно, же мы очень дорожим голосом Знаменитостей, публичных людей. Людям интересно знать, чем живут, что предпочитают знаменитости.

Журналіст:

– Як я розумію, не якісні товари не можуть стати Фаворитами, навіть якщо вони подобаються споживачеві?

Олексій Кузнєцов:

– Очень сложно понравится не только Потребителям, но одновременно и Экспертам, и Знаменитостям. Очень сложно понравится сразу трем респондентским группам одновременно. Именно так определяются Абсолютные Фавориты и именно Абсолютным Фаворитом стал телеканал Макси ТВ.

Журналіст:

– Чим ви оцінюєте свій успіх?

Illaria, Фаворит Успішних Людей 2017 в номінації «Співачка року»:

– В першу, чергу мій успіх це оплески глядавчів. Звичайно, це коли люди приходять на концерт родинами і дві з половиною години насолоджуються моїм шоу. Це найбільша міра успіху, коли ти виступаєш перед своїм глядачем. Але, звичайно, будь яка нагорода, вона мотивує працювати краще, вона надає трішечки більше впевненості, і це дуже приємно. І мені здається, що це важливо і для мене, і для моїх шанувальників: вони бачать, що артист досягає певних висот і вони починають ще більше вірити в себе, в свої мрії.

Журналіст:

– В мене від вашої музики мурашки по шкірі. Це ось така особливість – мурашки по шкірі – це і є Співачка року. А у вас чи є від когось мурашки, від якоїсь музики?

Illaria:

– Звичайно. По-перше, я ніколи не відпускаю пісню в життя, якщо сама не обмурашусь. Тому що коли я пишу пісні я їм даю можливість відлежатися, пожити своїм життям. І якщо наступного дня я цю пісню знову співаю, якщо вона в мені звучить, якщо в мене від неї волосся дибки – значить вона вартує того щоб показати її іншим людям.

Журналіст:

– Головне питання як зробити так аби продукти отримали «Фаворит Успіху»? Що треба таке робити з продуктами?

Денис Голубчиков, комерційний директор ТОВ «Джонсон і Джонсон Україна»:

– Это комплекс, я бы сказал мер, прежде всего это хорошая смарт стратегия, с которой мы работаем уже на протяжении нескольких лет. Безусловно, команда «Джонсон и Джонсон Украина» и, конечно, очень сильная медийная поддержка, это основные факторы.

Журналіст:

– У вас така сама думка?

Наталія Дороженко, старший менеджер з маркетингу компанії «Джонсон і Джонсон Україна»:

– Така сама думка, і, безумовно, і стратегія, і блискуча реалізація по всіх каналах збуту, у всіх регіонах України, вона, безумовно, тільки і може існувати завдяки блискучій команді всіх співробітників компанії «Джонсон і Джонсон Україна».

Журналіст:

– Стосовно споживачів, що треба передавати споживачам і отримувати від них, щоб отримувати нагороду.

Наталія Дороженко:

– Да, я відповім на це питання. «Компанія «Джонсон і Джонсон Україна» вже 132 роки працює в світі і 10 років в Україні для того щоб покращувати життя і допомагати зберегігати здоров’я нашого споживача. Споживач у нас завжди в центрі, в фокусі. Все, що ми робимо, ми робимо для нього. Споживач є нашою найголовнішою цінністю.

Журналіст:

– Чим ви міряєте Успіх?

Наталія Дедікова, директор з маркетингу бренду SEMKI:

– В першу, чергу це вибір споживача, це ротація з полиці, тобто найкращий для нас результат роботи, це коли ти робиш стор-чек, так звану перевірку стану своїх полиць в торгових точках України і Сємок майже ніколи немає. Тобто вони завжди є спочатку, зранку, а ввечері вже повертаєшся з роботи і їх вже нема. Тобто ротація з полиці означає, що наші споживачі нас обирають купуючи, віддаючи за це свій вибір, свою любов за нашу якість за наш смак, за бренд Semki.

Журналіст:

– Я знаю, що 2017 рік був не таким простим. Було таке перезавантаження бренду, тому це навіть краще – отримувати Фаворит саме за 17-й рік. Як ви для себе вже підбили підсумки, чи все-таки треба було півроку прожити, щоб отримати нагороду і підбити підсумки?

Наталія Дедікова:

– Ну, звісно, ви праві, 17-й рік був одним із найскладніших для бренду Semki: він потерпав від змін, змін втутрішніх, змін зовнішніх, пройшов через повне перезавантаження з нуля. І це все дякуючи нашій команді продавців, команді маркетингу, команді виробництва.

Журналіст:

– Якщо ви отримали «Фаворит успіху 2017», значить вільних дат в івент холі не було? У вісімнадцятому буде теж саме?

Анна Ткаченко, представник FREEDOM Event Holl:

– Очень надеемся.

Журналіст:

– Ваше особисте ставлення до Успіху, що ви вважаєте своїм особистим успіхом?

Анна Ткаченко:

– Личный успех для меня, наверное, это тогда, когда я довольна собой. Я понимаю, что я сделал все что я могла. Вот, наверное, так. А хорошо или плохо – судить не мне. Но я знаю, что это тот максимум, который я могла и я собой довольна.

Журналіст:

– Для цього є спеціальні компанії які оцінюють успіх, а ми себе любимо і це правильно.

Журналіст:

– Споживач – він головний?

Мирослава Кулініч, бренд-менеджер компанії Vishpha:

– Для нас – да. На сьогоднішній день можемо сказати – для нас – да. Наші препарати безрецептурного відпуску, які наш споживач може обирати сам по рекомендації фармацевта в аптеці, тому він є для нас головним».

Журналіст:

– Що для вас нагорода, для вас особисто, не для компанії, відчуття вийти на сцену, отримати нагороду?

Мирослава Кулініч:

– Ну так як я говорила на сцені – в тому році я сиділа в залі і загадала для себе таке от бажання. Мені дуже хотілося вийти на сцену. Я була просто глядачем. І моя мрія здійснилася – я сьогодні була на сцені.

Журналіст:

– Приємно спілкуватися із успішними людьми, а ще приємніше бути одним із них. Телеканал Максі ТВ дякує своїм глядачам за визнання, а ми підемо спілкуватися з нашим генеральним продюсером.

– Які у вас емоції від отриманої нагороди?

Марія Яцковська, генеральний продюсер Максі ТВ:

– Ну ви знаєте, це насправді дуже приємно. І мені приємно, що вам також приємно, бо ви є частиної цієї команди. Я вже дякувала на сцені. Я розумію, що без вас без цієї команди, яка мене оточує, ці нагороди, жодна з цих нагород, не була б зараз в моїх руках.

Журналіст:

– Що ви зробите з цією нагородою, коли приїдете і офіс?

Марія Яцковська:

– У нас є таке почесне місце в офісі, де у нас місце для наших нагород, щоб усі бачили, чого ми досягаємо, і всім було зрозуміло що кожного разу ми стаємо все краще і краще. Я сподіваюсь, що наші глядачі це бачать і відчувають наше прагнення до найкращих результатів.

Журналіст:

– В продуктовихз компаніях все просто: Успіх – це кількість того що купили. А для телеканалу це все складніше. В чому ви вимірюєте успіх?

Марія Яцковська:

– Ну насправді ми так само орієнтуємося на наших глядачів,і , якщо я бачу позитивні відгуки від тих людей які нас дивляться постійно, якщо я бачу навіть негативні відгуки, але я бачу, що ці люди вболівають за те що іде по телеканалу, вболівають за той продукт який ми видаємо і, я думаю, що це вже є позитивним результатом і це вже демонстрація того що працюємо ми не дарма.

Журналіст:

– Ви сьогодні вручали нагороду телеканалу Максі ТВ. Як це – тримати за руку генерального продюсера?

Євгеній Шевченко, лікар, мануальний терапевт:

– Вы знаете это безумно приятно вручать такую награду генеральному продюсеру такого телеканала, который занимается... который акцентирует своё внимание на спорте, на йоге, на похудении. Это то что волнует моих пациентов больше всего. Учитывая то, что мои пациенты это 95% женщины – это самая актуальная тема на данный момент.

Журналіст:

– Що треба робити жінці аби завжди залишатися в формі і привертати увагу чоловіків? Я думаю, нашим глядачкам це буде корисно.

Євгеній Шевченко:

– Есть один маленький секрет – держать выше подбородок. посмотрите на королеву Великобритании, как она держит голову . Это самый маленький, но самый эффективный секрет. Но плюс немного спорта еще никому не помешало.

Журналіст:

– В чому ви вимірюєте успіх компанії?

Ірина Якимів, відділення шин компаніі Continental
– Ми є в трійці світових лідерів у виробництві автокомпонентів для автомобілів, систем комунікації автомобілів, а також систем безпеки. І наша компанія об’єднала на всьому світі всі підрозділи і 250 000 людей з однією метою – щоб на дорогах було ноль смертей, ноль аварій і ноль поранених.

Журналіст:

– Чи були у вашому житті якась ситуація, коли особисто Вам дякували за продукти Вашої компанії?

Ірина Якимів:

– Так, було, тому що я скажімо так купляючи зовсім інший продукт, власнику магазина розповідаючи про те на скільки шини мають вплив на безпеку його, його сім’ї і пішоходів на дорозі, і, фактично, можна сказати я продала цей продукт. Через кілька місяців з’являючись до нього знову, я від нього почула таку інформацію: «Ви знаєте, ви мені майже врятували життя – я мав досить неприємну аварію, ззаду сиділо двоє дітей і ми загальмували вчасно і, скажем так, машина розбита, але нам нічого не сталось». І він усвідомлено говорив:« Я розумію, це томущо шини були поміняні, шини були зимові, шини були нові і хорошої марки».

Журналіст:

– Бензин – дело тонкое как и Восток, а у вас еще восточный бензин... В чем вы измеряете успех того и почему вы получили награду Фаворит Успеха 2017?

Ігор Орлов, керівник роздрібного напрямку SOCAR Energy Ukraine:

– Для нас самое главное это улыбки гостей. Наша цель дарить радость, дарить эмоцию за счет нашего качества и за счет сервиса. Измеряем мы свой успех отзывами о нас, то есть мы знаем, что если люди к нам приезжают, то значит мы им нравимся

Журналіст:

– Главное, чтоб они не только зашли, но и вышли с улыбкой.

Ігор Орлов:

– Это однозначно, конечно. Чтобы они еще приехали к нам снова и снова. Это наша цель.

Журналіст:

– Головне, що ми отримали від Фаворитів 2017 року це енергетика, яка зібралась в одному місці і вибухнула феєрверком!

https://favor.com.ua/en/press/29883.html