“Favorites of Success” logo Start of the voting for the Favorites of Success – 2017 + interesting stats on annual research of 2016
© FAVOR.com.ua
 
Start of the voting for the Favorites of Success – 2017 + interesting stats on annual research of 2016
  
Незабаром церемонія нагородження!

31 грудня завершилося масштабне дослідження споживчих уподобань 2018 року в рамках рейтингу «Фаворити Успіху» в Україні. Це незалежний рейтинг, який щорічно публікується у вільний доступ на www.FAVOR.com.ua, та визначає рівень громадської довіри до гравців українського ринку товарів і послуг, дозволяє відстежити динаміку змін споживчих уподобань. Крім того рейтинг дозволяє виявити Фаворитів Року — найкращі, найбільш якісні та найулюбленіші бренди, які посіли в рейтингу перше місце, фактично отримавши визнання найкращого вибору в своїй категорії.

Вплив журі на комплексний рейтингОпубліковані рейтинги відображають реальну картину уподобань як рядових споживачів, так і професіоналів ринку, а також невеликої кількісті українських знаменитостей (відомих діячів культури, мистецтва, спорту, мас-медіа та шоу-бізнесу). У фінальному комплексному рейтингу їхню думку розподілено таким чином: по 40% ваги мають Споживачі та Експерти + 20% вагомість думки Знаменитостей.

“Основне призначення веб-сервісу FAVOR.com.ua та рейтингів, що піблікуються на ньому в вільний доступ в тому, щоб зробити світ товарів та послуг зрозумілішим для споживача, — прокоментував CEO конкурсу «Фаворити Успіху» Олексій Кузнєцов, — Завдання проекту — дозволити всім небайдужий людям надати свою власну оцінку пропозиціям ринку, дати можливість кожному бажаючому вказати свою персональну рекомендацію найкращого вибору. Щоб у результаті, грунтуючись на масових рекомендаціях, скласти відносно низки ринкових категорій народного споживання прозорий рейтинг суспільної довіри. Це, в свою чергу дозволить нам виявити лідерів — справжніх лідерів громадських уподобань, які є гарантовано найкращим вибором у категорії! Інформація про про Фаворитів року значно полегшить завдання вибору товару або послуги недосвідченому покупцеві.”

Маркетинг-менеджер конкурсу Людмила Пархоменко додала: “медаль «Фаворит Успіху» — це не просто трофей за заслуги, а орієнтир для покупця, маркер однозначно найкращого вибору серед асортименту подібних продуктів і послуг. Це все ще єдиний конкурс торгових марок, результати якого не приховуються організаторами, а завжди публічні та загальнодоступні у вигляді рейтингу. Незважаючи на те, що наша кінцева мета саме виявлення найкращих з найкращих, нам вкрай важлива прозорість процедури визначення Фаворитів року. Завдяки рейтингам, що публікуються в реальному часі, можна побачити не тільки лідерів, а й тих хто посів друге, третє, останнє місце. Наша діяльність прозора до дрібниць і ми пишаємося відкритістю і публічністю всіх процедур конкурсу.”

Цифри та трішки цікавої статистики про дослідження 2018 року:

  • Народне голосування, яке визначило найкращі бренди товарів і послуг на українському ринку, тривало на FAVOR.com.ua протягом усього 2018 року: з 1 січня по 31 грудня.
  • Свою лепту в визначення найкращих внесли 48556 респондентів з усіх куточків України (за винятком окупованих територій), або ж 51979 респондентів загалом (включаючи іноземців). Нагадаємо, за методикою конкурсу голоси нерезидентів України враховуються тільки в блоках номінацій «Шоу-бізнес» та «Туризм». В інших випадках — ігноруються.
  • Логотипи InMind і КМІСУ визначенні найкращих торгових марок, компаній, закладів та діячів сцени в 2018 році брали участь більше двохсот учасників експертних журі: якість товарів і послуг оцінювали понад 180 незалежних галузевих спеціалістів, а також більше 70 спеціально запрошених до складу Журі Успішних Людей відомих і впізнаваних осіб України: знаменитостей, зірок телебачення, шоу-бізнесу і популярних громадських діячів. (Ми пишаємося ними і представляємо усіх поіменно!)
  • Всі дані, отримані в ході онлайн-голосування та паперового анкетування респондентів експертних комісій обробляються спеціалістами маркетингової дослідницької компанії InMind, після чого проходять ретельний аудит із боку Київського міжнародного інституту соціології (КМИС).

Факти про респондентів народного голосування:

Жінки набагато охочіше чоловіків заповнюють анкети конкурсу та більш активні в голосуванні. Так у 2018 році в опитуванні взяли участь 15180 чоловіків і 33376 жінок.
  Стать респондентів
Чоловіки — 31,26%
Жінки — 68,74%
 

Вік респондентів розподілено таким чином:

* Статистика по 98,4% респондентам, які вказали свій рік народження.
Більше третини респондентів — жителі столичного регіону:
Розподіл респондентів по території України

У 2018 році респондентам пропонувалося заповнити анкету, для визначення соціально-демографічного портрета учасників голосування. Анкету заповнили 36,52% респондентів. Картина вийшла доволі цікавою. Більше половини заповнивших анкету людей вказали, що мають вищу освіту та в основному мають середній рівень доходу.

Це підтверджує думку, що Інтернет-суспільство в Україні в загальній масі представлено «середнім класом». Середній клас є найбільш активним на ринках, і на його частку припадає левова частина попиту, що можна пояснити наступним чином: багаті хоча і мають високі середні витрати, проте є порівняно нечисленним класом, з іншого боку, частка бідних в суспільстві є більшою, проте їхні середні витрати є порівняно невеликими. Разом з тим, поведінка середнього класу на ринках є найбільш раціональною (а відтак — найбільш прогнозованою) порівняно з найбагатшими (представники яких в основному присутні в складі Журі Успішних Людей конкурсу), для яких практично не існує фінансових обмежень, та найбіднішими, яких турбує питання задоволення виключно базових потреб.

Середній клас в Україні у найближчому майбутньому зростатиме. Вивчення особливостей попиту середнього класу, цінностей та стилю життя цієї групи громадян дозволяє спрогнозувати розвиток окремих ринків у майбутньому та допомогти у провадженні маркетингової стратегії, зокрема рекламних кампаній, позиціонуванні товарів на ринку.

Поквартальна динаміка голосування і активність респондентів у голосуванні були такими:

Вплив журі на комплексний рейтингЗгідно з методикою дослідження, кожен учасник народного голосування мав можливість проголосувати до чотирьох разів на рік. Багато людей скористалися цією особливістю рейтингу, щоби підтримувати свої улюблені бренди товарів і послуг щоквартально. Найактивніші респонденти, які вказали свої уподобання і рекомендації в 100 або більшій кількості номінацій, представлені поіменно на Дошці пошани.

IdeaНагадаємо, народне голосування споживачів розділене на 4 етапи, рівних календарним річним кварталам. Проголосувати можливо в кожному кварталі з чистого аркуша, а підсумковий рейтинг конкурсантів підбивається наприкінці року. Така схема проведення дослідження дозволяє відстежувати динаміку змін у суспільних уподобаннях та протидіяти штучним накруткам рейтингу. (Адже для перемоги необхідна постійна народна підтримка у всіх чотирьох етапах, а сукупна загальнорічна оцінка згладжує наслідки будь-яких одномоментних флешмобів.)

Пристрої 66,29% українських користувачів FAVOR.com.ua використовували для голосування персональний комп’ютер, 32,16% вказували свій найкращий вибір зі смартфона, і лише 1,55% користувалися для цього планшетом. (Порівняно з попереднім 2017 роком, помітно зменшилася відсоткова кількість респондентів використовують комп’ютери, поступившись користувачам смартфонів, що відповідає загальній тенденції до збільшення мобільності Інтернет-користувачів.)
Подробиці Більш детальна інформація про дослідження (з соціально-демографічними портретом респондентів у окремих категоріях) надається організаторами конкурсу індивідуально для конкурсантів (учасників рейтингу), а також зацікавленим журналістам українських ЗМІ.

InMind і КМІСПо завершенню циклу опитувань було проведено подвійний аудит всіх даних, отриманих в ході дослідження. Коректність розрахунку рейтингів підтвердили спеціалісти маркетингової дослідницької компанії InMind, а Київський міжнародний інститут соціології (КМІС) підтвердив об’єктивність результатів, зазначивши дотримання організаторами конкурсу всіх заявлених методикою правил і процедур. Повний аудит триває близько двох місяців і організатори дослідження поступово повідомляють учасників про результати, запрошуючи переможців отримати нагороду на урочистій церемонії, яка відбудеться цією весною в столичному івент-холі FREEDOM.

Попереду церемонія нагородження лідерів рейтингу, «Фаворитів Року – 2018»! Дату цього довгоочікуваного заходу буде незабаром анонсовано додатково (слідкуйте за новинами конкурсу на Фейсбуці).

Однак, небайдужі споживачі можуть взяти участь у визначенні Фаворитів вже нового, 2019 року. Народне голосування за Фаворитів 2019 року було запущено з чистого аркуша 1 січня. Ми вже можемо спостерігати як формується початковий рейтинг брендів у понад 600 номінаціях конкурсу, кожна з яких відповідає певній категорії ринку товарів чи послуг. Ви також можете підтримати в голосуванні найякісніші, на ваш погляд, торгові марки. Задайте добрячого старту своїм персональним фаворитам у 2019 році, поки стабільний рейтинг ще не сформовано!

Ваш вибір і підтримка забезпечить номінантам добрячій старт у період, коли голосів ще замало і стабільний рейтинг ще не сформувався. Вибирайте, рекомендуйте, голосуйте і завжди беріть від життя тільки найкраще!

Довідкова інформація:

IdeaКонкурс торгових марок «Фаворити Успіху» з 2003 року щорічно вивчає суспільні переваги з метою визначення найкращих, найбільш затребуваних і найрекомендованих торгових марок товарів і послуг, столичних закладів, а також найяскравіших діячів шоу-бізнесу. Рейтинг, який складається в ході дослідження — цілком некомерційний, він є публічним і прозорим на всіх етапах. У рейтингу беруть участь всі без винятку торгові марки, офіційно присутні на ринку, у відповідних своїм профілям категоріях.

Слайд-шоу Переможці конкурсу визначаються в результаті опитування трьох респондентських груп: Експертного Журі (професійних галузевих спеціалістів різного профілю, які представляються поіменно), Журі Успішних Людей (публічних і відомих людей України, знаменитостей) та безпосередніх споживачів, які вказують свої персональні уподобання, діляться думками, особистим досвідом і рекомендаціями в Інтернет-голосуванні, на FAVOR.com.ua.

Церемонія нагородження переможців конкурсу «Фаворити Успіху» — щорічний статусний захід з яскравою шоу-програмою за участю видатних зірок української сцени, розіграшами призів, масою інтриг і сюрпризів. Церемонія нагородження транслюється на телебаченні та в Інтернеті.

https://www.favor.com.ua/en/news/soon-awarding-2018/