Restart of the voting for the Favorites of Success + interesting stats on annual research of 2017

Вітаємо вже у 2018 році! :) Схоже український ринок товарів і послуг прокинувся від сплячки після новорічних канікул і приступив до нового ділового сезону! Дякуємо всім, хто навіть в період зимових свят не забував зайти на FAVOR.com.ua, щоби проголосувати за найкращі торгові марки і своїх улюблених виконавців української сцени.

Втім, ми в святковий період часу не втрачали, готуючись офіційно вітати з перемогою Фаворитів 2017 року — діячів української сцени, торгові марки і компанії, які були визнані №1 в своїх категоріях за результатами мастабного дослідження народних уподобань, що грунтується на оцінках експертів ринку і на численних рекомендаціях споживачів! Цікаві факти і цифри про торішнє дослідження дивіться нижче.

Найближчим часом організатори конкурсу будуть сповіщати лідерів рейтингу про результати і готуватися до церемонії нагородження «Фаворитів Успіху – 2017», яка відбудеться навесні. Слідкуйте за подальшими анонсами подій на сторінках конкурсу в соцмережах і не забувайте підтримувати в голосуванні своїх персональних Фаворитів! Найактивніші учасники голосування завжди отримують безкоштовні запрошення на церемонію нагородження!

Вибирайте своїх Фаворитів Успіху!До речі, з початку року голосування було запущено з чистого аркушу, тому ви вже можете починати визначати найкращих з найкращіх вже у новому, 2017 році! Задайте добрячого старту своїм фаворитам!


Цифри і трішки цікавої статистики про дослідження 2017 року:
  • Народне голосування, яке визначило найкращі бренди України, тривало на FAVOR.com.ua протягом усього 2017 року: з 1 січня по 31 грудня.
  • Свою лепту в визначення найкращих внесли 39678 респондентів з усіх куточків України (за винятком окупованих територій), або ж 43629 респондентів в цілому (включаючи іноземців). Нагадаємо, за методикою конкурсу голоси нерезидентів України враховуються тільки в блоках номінацій «Шоу-бізнес» та «Туризм».
  • Логотипи InMind і КМІСУ визначенні найкращих торгових марок, компаній, закладів та діячів сцени в 2017 році брали участь більше двохсот учасників експертних журі: якість товарів і послуг оцінювали понад 180 незалежних галузевих спеціалістів, а також більше 70 спеціально запрошених до складу Журі Успішних Людей відомих і впізнаваних осіб України: знаменитостей, зірок телебачення, шоу-бізнесу і популярних громадських діячів. (Ми пишаємося ними і представляємо усіх поіменно!)
  • Всі дані, отримані в ході онлайн-голосування та паперового анкетування респондентів експертних комісій обробляються спеціалістами маркетингової дослідницької компанії InMind, після чого проходять ретельний аудит із боку Київського міжнародного інституту соціології (КМИС).

Факти про респондентів споживчого, народного голосування:

Як уже зазначалося організаторами дослідження і в попередні роки, жінки набагато охочіше беруть участь у анкетуваннях конкурсу та більш активні в голосуванні. Так у 2017 році в опитуванні взяли участь 13057 чоловіків і 26621 жінка.
Чоловіки — 32,9%
Жінки — 67,1%

Вік респондентів розподілено таким чином:

* Статистика по 98,57% респондентам, які вказали свій рік народження.
Більше третини респондентів — жителі столичного регіону:
Розподіл респондентів по території України

У 2017 році респондентам пропонувалося заповнити анкету, для визначення соціально-демографічного портрета учасників голосування. Анкету заповнили 44,77% респондентів. Картина вийшла раптово цікавою. Більше половини заповнивших анкету людей вказали, що мають вищу освіту та в основному мають середній рівень доходу.

Це підтверджує думку, що Інтернет-суспільство в Україні в загальній масі представлено «середнім класом». Середній клас є найбільш активним на ринках, і на його частку припадає левова частина попиту, що можна пояснити наступним чином: багаті хоча і мають високі середні витрати, проте є порівняно нечисленним класом, з іншого боку, частка бідних в суспільстві є більшою, проте їхні середні витрати є порівняно невеликими. Разом з тим, поведінка середнього класу на ринках є найбільш раціональною (а відтак — найбільш прогнозованою) порівняно з найбагатшими (представники яких в основному присутні в складі Журі Успішних Людей конкурсу), для яких практично не існує фінансових обмежень, та найбіднішими, яких турбує питання задоволення виключно базових потреб.

Середній клас в Україні у найближчому майбутньому зростатиме. Вивчення особливостей попиту середнього класу, цінностей та стилю життя цієї групи громадян дозволяє спрогнозувати розвиток окремих ринків у майбутньому та допомогти у провадженні маркетингової стратегії, зокрема рекламних кампаній, позиціонуванні товарів на ринку.

Поквартальна динаміка голосування і активність респондентів у голосуванні були такими:

Вплив журі на комплексний рейтингЗгідно з методикою дослідження, кожен учасник народного голосування мав можливість проголосувати до чотирьох разів на рік. Багато людей скористалися цією особливістю рейтингу, щоби підтримувати свої улюблені бренди товарів і послуг щоквартально. Найактивніші респонденти, які вказали свої уподобання і рекомендації в 100 або більшій кількості номінацій, представлені поіменно на Дошці пошани.

IdeaНагадаємо, народне голосування споживачів розділене на 4 етапи, рівних календарним річним кварталам. Проголосувати можливо в кожному кварталі з чистого аркуша, а підсумковий рейтинг конкурсантів підбивається наприкінці року. Така схема проведення дослідження дозволяє відстежувати динаміку змін у суспільних уподобаннях та протидіяти штучним накруткам рейтингу. (Адже для перемоги необхідна постійна народна підтримка у всіх чотирьох етапах, а сукупна загальнорічна оцінка згладжує наслідки будь-яких одномоментних флешмобів.)

Пристрої 69,77% українських користувачів FAVOR.com.ua використовували для голосування персональний комп’ютер, 27,05% вказували свій найкращий вибір зі смартфона, і лише 3,17% користувалися для цього планшетом. У порівнянні з попереднім 2016 роком несуттєво зросла частка респондентів використовують комп’ютери і відповідно зменшилася частка користувачів мобільних пристроїв. Ми схильні пояснювати це трішки застарілим інтерфейсом голосування, що створює незручності при розгортці списку номінацій конкурсу зі смартфонів, що робить більш привабливим голосування з комп’ютера. З урахуванням цього, а також стійкої тенденції до збільшення мобільності Інтернет-користувачів, організатори конкурсу в 2018 році планують оновлення адаптивного інтерфейсу, який значно спростить процес вибору своїх уподобань зі смартфону.
Подробиці Більш детальна інформація про дослідження (з соціально-демографічними портретом респондентів у окремих категоріях) надається організаторами конкурсу індивідуально для конкурсантів (учасників рейтингу), а також зацікавленим журналістам українських ЗМІ.

Попереду церемонія нагородження лідерів рейтингу, «Фаворитів Успіху – 2017», дату якої буде незабаром анонсовано (слідкуйте за новинами). А також не лінуйтеся підтримувати найкращі торгові марки та улюблених виконавців вже у Новому 2018 році!

Ваш вибір і підтримка забезпечать номінантам хороший старт у період, коли голосів ще мало і стабільний рейтинг споживчих уподобань ще не сформувався. Вибирайте, рекомендуйте, голосуйте і завжди беріть від життя тільки найкраще!


Send by E-mailSend by E-mail   Print versionPrint version
Comments(0)

No comments yet… Be the first to leave comment on this topic!

or
You may sign in using:
Enter with Facebook Enter with VK
  

Achtung! Please be polite! Although that modertors of this web-portal are excessively democratic, any unethical, unqotable or just rude expressions, which abuse other visitors of this web site, can be deleted. Also will be deleted any spam and public comments with private phone numbers.