Пропонуємо до Вашої уваги пропозицію щодо призового парнерства з Конкурсом «Фаворити Успіху».

Конкурс торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні проводиться з 2003 року. Діяльність конкурсу спрямована на визначення найбільш успішних та популярних торгових марок українського ринку, стимулювання їх подальшого розвитку, підвищення рівня довіри та лояльності до торгових марок у споживачів.

Переможці конкурсу, найуспішніші торгові марки товарів та послуг України, нагороджуються медаллю конкурсу та почесним дипломом на урочистій церемонії нагородження «Фаворитів Успіху». Подія проходить у вигляді яскравої шоу-програми та висвітлюється у ЗМІ: телебаченням, пресою та інтернет-виданнями. В програму заходу входить також розіграш призів серед гостей церемонії.
 

  Можливості призових партнерів під час розіграшу призів на урочистій церемонії нагородження

  Можливості призових партнерів в період народного Інтернет-голосування конкурсу «Фаворити Успіху»

В рамках конкурсу «Фаворити Успіху» проводяться щорічні опитування громадської думки про товари та послуги народного споживання вітчизняного ринку з ціллю визначення лідерів різних галузей, кожна з яких є номінацією конкурсу.

Опитування складається з оцінок трьох респондентських груп: галузевих Експертів, що визначають якість товарів та послуг, Знаменитостей та публічних людей (преміум-сегмент), а також Споживачів з усіх регіонів України, що бажають взяти участь в онлайн-голосуванні, яке проводиться протягом усього року на спеціалізованому «Порталі для покупців FAVOR.com.ua». Портал FAVOR.com.ua входить до ТОП-5 найбільш відвідуваних українських інтернет-ресурсів рекламної тематики по статистиці bigmir)net.

Опитування розбите на 4 етапи, 4 календарних квартали, що дозволяє провести максимально об’ємну та якісну оцінку вподобань інтернет-аудиторії (так званого середнього класу, що найбільш активний на ринку) та відстежити динаміку змін у вподобаннях споживачів.



This document has been copied from FAVOR.com.ua (https://favor.com.ua/en/template/2403.html).
All rights reserved by author of the material. In case of re-publication, the link to the source of the material is strongly required!
Document date: