– Розміщення на “мертвих” дошках. Вибирати дошки оголошень необхідно тільки рейтингові, де найбільш велика кількість відвідувань в день. Перевірити це дуже легко. Зайдіть на дошку оголошень і подивіться, з якою частотою додаються оголошення. – Тьмяний заголовок оголошення. Треба зробити заголовок цікавим (https://favor.com.ua/en/blogs/32022.html). Щоб клієнт захотів прочитати вміст тексту оголошення. – Не примітна картинка товару / послуги. Картинка повинна бути яскрава і привертає увагу. Бажано брати червоні і жовті кольори. Вони найбільш виділяються на дошках оголошень. – Копіювання тексту у конкурентів. Якщо Ваш текст оголошення не унікальний, а ще гірше, скопійований десь з інтернету, то кількість відгуків на оголошення істотно знизиться. І індексація такого оголошення відбуватися не буде. – Забути про розміщеному оголошенні. 70% відвідувачів дошки оголошень переглядають тільки першу сторінку дошки. Так що оновлювати оголошення просто необхідно. – Частота розміщення оголошень. Розміщувати оголошення раз в тиждень або два рази в тиждень, сенсу особливого немає. Ефект буде маленький. Тільки кожен день! І тільки тоді у вас буде дуже хороший результат від реклами в інтернеті. – Використання регіональних дощок. Якщо Ви працюєте по області, то подати оголошення стоїть і міста області (наприклад, якщо Львівська область, розміщувати потрібно також і з обласним дощок). ———————————— This document has been copied from FAVOR.com.ua (https://favor.com.ua/en/blogs/29296.html). All rights reserved by author of the material. In case of re-publication, the link to the source of the material is strongly required! Document date: December 21, 2017