Мхп представив україну на міжнародній виставці gulfood 2018 в дубаї
  
Автор:

МХП — міжнародна агропромислова компанія-лідер, що спеціалізується на виробництві курятини та вирощуванні зернових, а також іншій аграрній діяльності, — представив Україну на 23-й міжнародній виставці продуктів харчування, напоїв, обладнання для готельно-ресторанного бізнесу та кулінарії Gulfood 2018, яка проходила в місті Дубай в Об’єднаних Арабських Еміратах в період з 18 до 22 лютого 2018 року.

Українська делегація МХП на виставці Gulfood 2018 нараховувала 40 осіб. У складі групи були співробітники управління експорту та управління маркетингу, які безпосередньо працювали на стенді, а також представники департаментів комерції і маркетингу, технології якості та безпеки харчових продуктів та матеріально-технічного забезпечення. Участь МХП у виставці передбачала пошук інноваційних рішень, нових партнерів та вивчення конкурентів на міжнародних ринках.

Gulfood — найбільша і найвпливовіша у світі щорічна виставка, основна мета якої — сприяти експортерам і виробникам в пошуку торгових партнерів і ринків збуту. Це міжнародна платформа з безпрецедентною кількістю відвідувачів, експонентів і бізнес-операцій, проведених протягом п’яти днів. Цьогоріч у ній взяли участь понад 5 тисяч компаній зі 120 країн світу, а відвідати її пощастило 95 тисячам гостей зі 170 держав.

Представникам холдингу вдалося зібрати більше 400 нових контактів учасників ринку із Перської затоки, Африки, Близького Сходу, Азії, Європи та країн СНД. Це вже п’ята участь компанії у виставці Gulfood у категорії Meat & Poultry. Вперше МХП був представлений у 2014 році. Відтоді холдинг щорічно бере участь у заході.

«Gulfood — це найбільша спеціалізована виставка не тільки на Близькому Сході, але й у світі. Особливо популярна вона серед жителів країн регіону, оскільки понад 95% продуктів харчування імпортується у країни Перської затоки, що разом зі значними обсягами реекспорту в ОАЕ підкреслює значимість цього заходу. Тому участь у виставці необхідна МХП для пошуку нових можливостей та розширення географії своєї присутності у світі», — розповідає Сергій Іванов, заступник голови правління з комерції та маркетингу МХП.

Поетапна підготовка до виставки Gulfood 2018 тривала понад 5 місяців. Передусім команда МХП організувала площу для розміщення стенду і придбала спонсорський пакет. Тривалою була підготовка і створення дизайну стенду, його виготовлення та монтування. Додаткових зусиль і ресурсів потребувало виготовлення і розміщення інформаційних та рекламно-сувенірних матеріалів, а також організація роботи кейтерінгу та логістика усіх матеріалів в ОАЕ.

Цього року Україна була представлена 37-ма компаніями, серед яких, окрім агроіндустріального холдингу МХП, були «Молочний альянс», «Террафуд», «Рошен», «Овостарф», «Люстдорф», «Птахокомплекс Дніпровський», «Агродар-Україна», «Ічня», «Вітмарк», «Верес», «Рудь», «Агро-сенс», «Агрофьюжн», «Енліль», «Агролідер», «Житомирський м’ясокомбінат» та ін.

Найбільшою популярністю на Gulfood 2018 користувалися українське м’ясо та субпродукти, зерно, олія, молочна продукція, солодощі та горіхи. Агрохолдинг МХП був представлений у категорії Meat & Poultry.

Gulfood — не єдиний міжнародний захід, у якому МХП бере участь. У 2014 році компанія була гідно представлена на міжнародній виставці SIAL, яка проходила у Парижі. У 2015 році делегація холдингу відвідала Шанхай і взяла участь у виставці SIAL Chinа, а у 2015 та 2017 роках представляла свою продукцію на міжнародній виставці ANUGA у Кельні (Німеччина).

Завдяки позитивному досвіду роботи як на внутрішньому, так і на міжнародних ринках МХП продовжує демонструвати високі показники та зростання, розширює свою присутність на нових територіях і континентах. Цьому значно сприяє успішна реалізація проектів міжнародної експансії в Європі (Голландія та Словаччина) та країнах Ради співпраці арабських країн Перської затоки, результатом чого є ріст експорту курятини на 16% у 2017 році. МХП продовжує вивчати можливості для розвитку в нашій країні та за її кордонами, знайомлячись з новими ринками, а також розробляючи нові асортиментні позиції для споживачів, що супроводжується необхідними інвестиціями.

У 2018 році МХП націлений на подальше зміцнення своїх позицій в якості провідної міжнародної агропромислової компанії з явним зростанням як в Україні, так і на зовнішніх ринках. Участь у міжнародних виставках і проектах сприятиме розширенню ринків збуту та утвердженню гарної репутації українських компаній на міжнародній арені.


Надіслати на E-mailНадіслати на E-mail   Версія для друкуВерсія для друку
Коментарі(0)

Поки що коментарів немає… Станьте першим хто залишить коментар на цю тему!

або
Ви можете увійти за допомогою:
Увійти з Facebook Увійти з Google Увійти з ВКонтакті