Тренди інтернет-маркетингу на 2018 рік: лайфхак, технології, web аналітика
  
Автор:

Адаптація під мобільні пристрої вже необхідність!
Згідно зі звітом Statista 2017, близько 39% продажів відбувається через мобільні пристрої і до 2020 року мобільний трафік збільшиться в 8 разів.

Розвиваються інтерфейси віртуальної реальності для товарів.
Згідно з даними Absolunet, аналітичного агентства в сфері електронної комерції в Північній Америці, віртуальна реальність буде швидко розвиватися у інтернет-магазинів в 2018 році. Бренди все більше вподобають функції, які дозволяють споживачам використовувати свої мобільні пристрої для об’ємної і повнорозмірною візуалізації товарів в їхньому будинку або офісі.

Відео все більше набирає обертів.
Відео привабливіший канал взаємодії з покупцями, що підвищує рівень продажів на 64-85%.
Цей канал дає можливість підвищити конверсію і допомагає користувачам краще розглянути Ваш товар. Аналітики впевнені, що до 2020 року всі онлайн магазини будуть використовувати відео контент для опису товару. Також за статистикою, Україна входить в десятку країн Європи, жителі яких проводять найбільше часу за переглядом YouTube. Близько 40% інтернет-користувачів переглядають відеоролики щодня.

Вимірюється новий коефіцієнт ROPO.
Коефіцієнт ROPO (Research Online, Purchase Offline – «вивчення онлайн, покупка офлайн») відображає, скільки відвідувачів сайту інтернет-магазину не вчинили в ньому покупку з такої причини: відвідувач використав торговий сайт тільки як місце вивчення і вибору товарів, читання відгуків про них. А покупку потім зробив офлайн.
Комбінуючи мобільні пристрої і платіжні системи, соціальні мережі, персоналізацію, геолокацію або мобільний відстеження в режимі реального часу з використанням розширених інструментів аналітики, ERP, CRM і POS-систем – роздрібні онлайн і офлайн маркетологи в найближчому майбутньому зможуть дізнатися, відвідування якого інтернет – магазина призвело до покупки в якому офлайн-магазині.

Чатботи (штучний інтелект).
Чатботи спрощують життя і покупців, і продавців: вони дозволяють в будь-який час доби зробити замовлення і отримати всю необхідну для здійснення замовлення інформацію.
Планується, що в 2020-х роках чатбот стане невід’ємною частиною набору інструментів онлайн торгівлі. Адже коефіцієнт конверсії покупця після розмови в 5-10 разів вище, ніж без сеансу. А середній чек клієнтів, які беруть участь в онлайн чатах, на 30% вище, ніж у неучаствующіх.

Роль браузерів почне знижуватися.
У світі інтернету речей залежність онлайн магазинів від браузерів почне слабшати. Починаючи з 2018 року, на тлі мобільних додатків магазинів, інтерфейсів доповненої реальності від магазинів, голосових взаємодій відвідувачів з магазинами і різних пристроїв, що мають небраузерний вихід в мережу (прилади системи «розумний дім», «розумне авто» і тому подібні) – браузер стане лише ще одним з цих каналів.

Надзвичайно швидка доставка.
96% покупців сподіваються отримати замовлення протягом 24 годин. Україна – дуже зручна країна для експрес-доставки. Відстань між Києвом і містами-мільйонниками дозволяє доставляти товари на наступний день після замовлення. Такий термін отримання онлайн замовлення вже став для споживача нормою.

Автор: Олексій Наталушко


Надіслати на E-mailНадіслати на E-mail   Версія для друкуВерсія для друку
Коментарі(1)
Олександр (*.1.142)
Що буде з SMM, email маркетингом, як буде розвиватись органіка. Було би цікаво розділити інтернет маркетинг на основні типи, а потім викласти еволюцію за кожним із них.
Приклад розділення – <a href="readonline.com.ua/items/26323-internet-ma…">тут</…
або
Ви можете увійти за допомогою:
Увійти з Facebook Увійти з Google Увійти з ВКонтакті