Результати народного голосування 2018 року у категорії Послуги / Інтернет-сервіси / Купони зі знижкою
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів (Інтернет-аудиторії) обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
Покупон |
68,75% |
5 |
|
2. |
3 |
SuperDeal
|
25,00% |
1,74 |
|
3. |
5 |
КупиКупон |
8,13% |
0,80 |
|
4. |
7 |
Vigoda |
7,50% |
0,75 |
|
5. |
2 |
ВсемКупон |
8,13% |
0,66 |
|
6. |
|
Vipon |
5,63% |
0,55 |
|
7. |
8 |
Скидочник |
8,13% |
0,49 |
|
8. |
21 |
City Sale |
5,63% |
0,48 |
|
9. |
13 |
DomSkidok |
3,75% |
0,46 |
|
10. |
17 |
FreshSale |
4,38% |
0,45 |
|
11. |
23 |
Купонус |
5,00% |
0,397 |
|
12. |
10 |
Lucky Days |
3,75% |
0,396 |
|
13. |
4 |
Твой Купон |
3,75% |
0,377 |
|
14. |
9 |
КупиСкидку |
5,00% |
0,351 |
|
–. |
18 |
VIPkupon |
5,00% |
0,308 |
|
15. |
20 |
6ara |
2,50% |
0,259 |
|
16. |
12 |
Biglion |
3,13% |
0,216 |
|
17. |
14 |
КаБаРе Купон |
3,13% |
0,182 |
|
18. |
19 |
Пан Ск%дка |
1,88% |
0,181 |
|
18. |
11 |
СуперСкидки |
1,88% |
0,181 |
|
20. |
15 |
SKIDom |
0,63% |
0,125 |
|
21. |
22 |
Скидкоман |
1,25% |
0,090 |
|
22. |
16 |
Салон-Купон |
1,25% |
0,063 |
|
23. |
~ |
Дом Скидок |
0,63% |
0,028 |
| |
|
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2018 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Купонний сервіс». Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2018 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|