Результати народного голосування 2018 року у категорії Телеканали / Пізнавальний канал
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів (глядачів) обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
Discovery Channel
|
48,84% |
5 |
|
2. |
|
National Geographic
|
33,33% |
3,56 |
|
3. |
4 |
Animal Planet
|
27,91% |
3,04 |
|
4. |
6 |
Discovery Science
|
27,13% |
2,801 |
|
5. |
3 |
Мега
|
27,13% |
2,798 |
|
6. |
5 |
Viasat History
|
15,50% |
1,536 |
|
7. |
9 |
Моя Планета |
12,40% |
1,274 |
|
8. |
|
Travel Channel
|
8,53% |
0,881 |
|
9. |
11 |
24техно |
6,98% |
0,744 |
|
10. |
20 |
Da Vinchi learning
|
6,20% |
0,637 |
|
11. |
16 |
Ocean-TV |
5,43% |
0,601 |
|
12. |
23 |
Світ |
5,43% |
0,580 |
|
13. |
12 |
Viasat Explorer
|
5,43% |
0,577 |
|
14. |
21 |
365 дней |
5,43% |
0,560 |
|
15. |
13 |
Zooпарк |
6,20% |
0,548 |
|
16. |
7 |
Viasat Nature
|
5,43% |
0,509 |
|
17. |
18 |
ID:Investigation Discovery
|
4,65% |
0,497 |
|
18. |
19 |
Amazing Life |
4,65% |
0,476 |
|
19. |
15 |
Домашние животные |
3,88% |
0,414 |
|
19. |
17 |
Эко-ТВ |
3,88% |
0,414 |
|
21. |
10 |
Наука 2.0 |
3,10% |
0,310 |
|
22. |
14 |
Кто есть кто |
1,55% |
0,167 |
|
–. |
22 |
Russian Travel Guide TV |
0,00% |
0 |
| |
|
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2018 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Пізнавальний канал». Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2018 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|