Результати народного голосування 2018 року у категорії Життя міста / Заклади харчування: Український фаст-фуд (українська кухня)
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
Пузата хата
|
68,14% |
5 |
|
2. |
|
Картопляна Хата |
27,43% |
2,20 |
|
3. |
|
Два Гуся |
23,89% |
1,85 |
|
–. |
~ |
Дрова |
3,54% |
0,95 |
|
4. |
|
Здоровенькі були |
7,96% |
0,60 |
|
5. |
|
Крила |
7,08% |
0,58 |
|
6. |
8 |
Фабрика |
4,42% |
0,33 |
|
7. |
6 |
Плаза |
3,54% |
0,27 |
|
8. |
5 |
Трапезна Академія |
2,65% |
0,21 |
|
9. |
7 |
Євросмак |
1,77% |
0,12 |
| |
|
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2018 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Український фаст-фуд (українська кухня)». Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2018 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|