У цій категорії представлені компанії та торговельні заклади Києва.
Оцінку дають тільки жителі столиці. Проте ви можете вільно переглядати результати і залишати свої відгуки.
Герб Києва
Результати
Результати народного голосування 2018 року у категорії
Життя міста: Служба таксі (з диспетчерсткою службою)
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
 
I квартал (січень—березень)
 
II квартал (квітень—червень)
 
III квартал (липень—вересень)
 
IV квартал (жовтень—грудень)
1. Таксі 838 Посилання 20,59% 5
    
2. Шансон (590-59-59) Посилання 16,18% 3,62
    
3.
4
Еліт таксі (248-8-248) Посилання 13,24% 3,03
   
4.
1
Red Taxi (5-000-000) Посилання 11,76% 2,89
    
5.
15
Експрес-таксі (239-15-15) Посилання 8,82% 2,06
    
6.
11
Таксі 594 Посилання 7,35% 2,02
   
–.
~
Панда (585-0-555)  1,47% 1,75
 
7.
3
Абсолют-таксі (363, 455-95-95) Посилання 7,35% 1,67
  
8.
17
Фортуна (200-02-02) Посилання 5,88% 1,58
   
8.
18
Ягуар (237-70-70, 244-88-08) Посилання 5,88% 1,58
   
10.
5
VIP-таксі (237-5-111, 237-30-37)  5,88% 1,54
   
11.
6
VIP+ (426-55-11, 539-18-15) Посилання 4,41% 1,32
  
12.
9
Економ (7000) Посилання 5,88% 1,29
   
12.
15
Оптіма (579, 499-98-98, 498-01-01) Посилання 5,88% 1,29
   
14.
16
Алло таксі (222-22-22, 2000-200, 237-75-75) Посилання 4,41% 1,21
   
14.
17
Блюз (296-42-43, 529-30-00)  4,41% 1,21
   
14.
17
Хвилинка (584-36-17, 247-9-247) Посилання 4,41% 1,21
   
17.
7
Аврора (227-10-00) Посилання 4,41% 1,14
  
18.
21
Лайм-таксі (536-5-536) Посилання 4,41% 1,03
   
19.
13
Лідер (578-06-06, 459-06-06) Посилання 2,94% 0,88
 
19.
21
Мерс-таксі (237-75-75, 266-98-56)  2,94% 0,88
  
19.
20
Таксі 059  2,94% 0,88
 
19.
~
Универсал-такси (374-0-374) Посилання 2,94% 0,88
 
23.
14
Vivat (587-9-587, 503-02-02) Посилання 2,94% 0,77
  
23.
12
Гепард (503-3-503) Посилання 2,94% 0,77
  
25.
21
Альянс таксі (586-00-00, 539-24-24)  2,94% 0,70
  
25.
17
Босс (201-05-01) Посилання 2,94% 0,70
  
25.
~
Таксі Сова (353-99-55) Посилання 2,94% 0,70
  
28.
11
Авангард (348) Посилання 1,47% 0,44
 
28.
18
Гранд таксі (237-30-00, 237-36-76) Посилання 1,47% 0,44
 
–.
10
Оксі-Таксі (323-48-48) Посилання 1,47% 0,44
 
Подивитись результати поточного, 2024 року  Показати всі компанії

Нормований бал обчислюється по 5-бальній шкалі, згідно з методикою дослідження.
Notice
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2018 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Диспетчерська служба таксі».
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2018 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.  Докладніше…
Коментарі(46)
olegkoshevoy1606 olegkoshevoy1606
Пан-такси-полный отстой!Никакого сервиса,дорого.....И многое-многое....
Alyonochka Alyonochka негативно висловлюється про Пан-Таксі (454-1-454, 709)
Ничего хуже Пан-такси не встречала!!!Вызвать удавалось лишь с третьего раза (если повезёт),дорого,не комфортно.Не вижу ни одного положительного момента!Больше никогда не воспользуюсь услугами пан-такси!
kamila (*.5.205) негативно висловлюється про Таксі «Плюс» (244)
Такси-плюс – просто отвратительное: водители улиц не знают, адрес не находят-набирают в свою фирму невесть-кого.
Не хочу больше быть их постоянным клиентом. Толку с этого – система скидок вообще нереальная, почитайте-посмеетесь!
Анонімний коментатор (*.53.8)
Услугой такси пользуюсь довольно часто,причем практически всегда выбирала именно "Назари". Но вероятнее всего,теперь от их услуг откажусь. Сегодня утром мне нужно было ехать в поликлинику на капельницу. Я,естественнно,вызвала такси. Первое,что вызвало у меня удивление-предложение водителя выйти на пешеходном переходе и "немного пройтись",мотивируя это тем,что на то,чтобы развернуться и подъехать уйдет столько же времени…Вторым неприятным моментом стало то,что у него не было сдачи и он мне сказал "иди меняй"…на мое возражение,что деньги должен поменять он,а не я ,он мне нахамил,причем более всего меня поразила фраза "нормальные люди ездят утром с мелкими деньгами"…то есть получается,если у меня утром крупные купюры,то я ненормальная????? Было еще немерено хамства ,все перечислять не буду. Вот только возникает резонный вопрос:"Если вы пришли в,скажем,кафе…или ресторан… заказали ужин,покушали,попросили счет,расплачиваетесь,а вам говорят :"У нас нет сдачи,иди меняй!" Как вы такое воспримите?????
Не знаю,буду ли в дальнейшем пользоваться услугами такси "Назари",но тот в синий дэу с надписью на шашечке "НАЗАРИ" 28 я точно никогда не сяду,и вам не советую!!!!!
Анонімний коментатор (*.137.130)
Пользовался Назари, раньше было ничего и тарифы хорошие, но сейчас просто ужас, по телефону хамят, таксисты хамят, тарифы диспетчер называет одни, таксист другие (причем выше). Никому не советую.
або
Ви можете увійти за допомогою:
Увійти з Facebook Увійти з Google Увійти з ВКонтакті
За Проти
  

Achtung! Будь ласка, будьте ввічливі! Незважаючи на те, що модератори цього порталу вкрай демократичні, будь-які неетичні або грубі висловлювання, що ображають інших користувачів, можуть бути видалені. Також видалятиметься спам і публічні коментарі з приватними номерами телефонів.