Результати народного голосування 2018 року у категорії Магазини, супермаркети, торговельні центри / Магазин вражень у подарунок
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
Bodo
|
68,42% |
5 |
|
2. |
|
Emozzi |
18,42% |
1,59 |
|
–. |
|
Враження |
13,16% |
1,23 |
|
3. |
|
Go-Go |
7,89% |
0,74 |
|
4. |
~ |
GOGOSHAR |
5,26% |
0,49 |
|
5. |
|
Originaloff |
2,63% |
0,31 |
|
5. |
|
Радість |
2,63% |
0,31 |
|
7. |
|
Best Moments |
2,63% |
0,18 |
|
8. |
|
More Emotions |
2,63% |
0,11 |
| |
|
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2018 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Магазин вражень у подарунок». Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2018 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|