Результати
Поточні результати голосування Інтернет-аудиторії 2018 року у категорії
Доставка і перевезення / Доставка товарів із зарубіжних Інтернет-магазинів
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
 
I квартал (січень—березень)
 
II квартал (квітень—червень)
 
III квартал (липень—вересень)
 
IV квартал (жовтень—грудень)
!
Ще не голосували? Дайте свою власну оцінку представленим у номінації учасникам!
1. Нова пошта Посилання 68,28% 5
    
2. Міст Експрес Посилання 34,48% 2,74
    
3. DHL Посилання 13,1% 0,94
    
4. TMM Express Посилання 6,9% 0,72
    
5. Ukraine Express Посилання 11,03% 0,62
   
6. Express mail Посилання 5,52% 0,33
   
Список учасників неповний або неточний?
Якийсь учасник відсутній, або ж, навпаки, необхідно видалити номінанта, який пішов з ринку? Будь ласка, повідомте про це організаторам опитування!
Додати
компанію
Видалити
компанію

Нормований бал обчислюється по 5-бальній шкалі, згідно з методикою дослідження.
Notice Даний рейтинг відображає проміжні поточні результати дослідження громадської думки станом на 16.10.2018 1:29:29 і не є остаточним.  Докладніше…
На цей рейтинг можна впливати, залучаючи до опитування нових респондентів, своїх друзів і знайомих, які в свою чергу зможуть вказати у голосуванні власні уподобання, висловлюючи таким чином довіру до обранимх учасників.
Коментарі(0)
всі підряд | позитивні | негативні

Поки що коментарів немає… Станьте першим хто залишить коментар на цю тему!

або
Ви можете увійти за допомогою:
Увійти з Facebook Увійти з ВКонтакті
За Проти
  

Achtung! Будь ласка, будьте ввічливі! Незважаючи на те, що модератори цього порталу вкрай демократичні, будь-які неетичні або грубі висловлювання, що ображають інших користувачів, можуть бути видалені. Також видалятиметься спам і публічні коментарі з приватними номерами телефонів.