Результати
Результати народного голосування 2018 року у категорії
Доставка і перевезення / Кур’єрська служба
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
 
I квартал (січень—березень)
 
II квартал (квітень—червень)
 
III квартал (липень—вересень)
 
IV квартал (жовтень—грудень)
1. Нова пошта Посилання 52,69% 5
    
2. Міст Експрес Посилання 22,69% 2,13
    
3. Ін-Тайм Посилання 21,15% 2,10
    
4. DHL Express Посилання 11,54% 1,14
    
5. СІД Експрес Посилання 6,92% 1,09
   
6.
5
TMM Express Посилання 6,54% 0,69
    
7.
6
FedEx Посилання 5,77% 0,57
    
8.
7
Express mail Посилання 4,23% 0,47
    
9.
11
EMS Посилання 4,23% 0,44
    
10.
9
TNT Посилання 3,46% 0,36
    
11.
18
Укрспецкурьер Посилання 3,46% 0,33
    
12.
8
Pony Express Посилання 3,46% 0,31
    
13.
16
Бізнес-Пошта Посилання 2,31% 0,234
   
14.
19
Postman Посилання 1,92% 0,231
  
15. ACD Експрес Посилання 1,92% 0,198
   
16.
25
Профи Сервис Посилання 1,54% 0,190
  
17.
14
GreenPost Посилання 1,92% 0,176
   
–.
10
ІнтерСітіПост Посилання 1,92% 0,176
   
18.
13
Експрес Мото  1,92% 0,166
   
19.
22
Dimex Посилання 1,54% 0,163
   
20.
30
JIT Express Посилання 1,54% 0,157
  
21.
12
DelPost Посилання 1,54% 0,139
   
21.
20
Сити Экпресс  1,54% 0,139
   
23.
21
Cargo Express Ltd  1,15% 0,136
  
24.
30
Блиц-Информ Посилання 1,15% 0,131
  
25.
34
Post Media Посилання 1,15% 0,126
   
25.
26
КМ Експрес Посилання 1,15% 0,126
   
25. КС Профи Посилання 1,15% 0,126
   
28.
27
Web Post Express Посилання 1,15% 0,117
   
29. Delfast Посилання 0,77% 0,084
  
30.
31
Postex Посилання 0,77% 0,076
  
30.
17
Меркурій-Експресс  0,77% 0,076
  
32. iPOST Посилання 0,38% 0,071
 
33.
23
Zipex Посилання 0,38% 0,040
 
33.
29
nextDAY  0,38% 0,040
 
33.
24
КСД  0,38% 0,040
 
33.
16
Турман експрес Посилання 0,38% 0,040
 
Подивитись результати поточного, 2024 року  Показати всі компанії

Нормований бал обчислюється по 5-бальній шкалі, згідно з методикою дослідження.
Notice
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2018 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Кур’єрська служба».
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2018 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.  Докладніше…
Коментарі(48)
vivas vivas негативно висловлюється про Нова пошта +1
Хамство, халатность и некомпетентность! к тому же, в колл-службе идиоты сидят, которые ни о чем не знаю. Почему, что и куда поехало и как его вернуть – не знают. Потеряла с ними очень много денег и никому не рекомендую.
doomster doomster негативно висловлюється про Нова пошта +7
Для доставки документов Новую Почту не рекомендую категорически. Доставляют важные бумаги помятыми, запечатанные в полиэтиленовом пакетике, вместо нормального картонного конверта.
Magic_Plast_LTD Magic_Plast_LTD негативно висловлюється про Міст Експрес +4
просто ужас!
при получении груза оказалось, что:
1. реальная стоимость доставки на 130грн больше той, что пришла в смс (при чем, коллцентр ее с самого утра подтвердил)
2. курьер прибыл глубоко после обеда вместо обещанных 9 утра (практически день простоя на производстве)
3. компания «мист-экспресс» в лице представителей заняла позицию «я ничего не знаю, платите на 130грн больше, иначе груза вообще не получите. виноваты наши айтишники и базы данных — все вопросы к ним»

в общем, надеюсь никогда больше с ними не работать, и другим не советую!
Magic_Plast_LTD Magic_Plast_LTD негативно висловлюється про Міст Експрес +5
«мист экспресс» — просто ужас!
при получении груза оказалось, что:
1. реальная стоимость доставки на 130грн больше той, что пришла в смс (при чем, коллцентр ее с самого утра подтвердил)
2. курьер прибыл глубоко после обеда вместо обещанных 9 утра (практически день простоя на производстве)
3. компания «мист-экспресс» в лице представителей заняла позицию «я ничего не знаю, платите на 130грн больше, иначе груза вообще не получите. виноваты наши айтишники и базы данных — все вопросы к ним»

в общем, надеюсь никогда больше с ними не работать, и другим не советую!
Анонімний коментатор (*.159.166) до Alina2001 негативно висловлюється про Express mail +1
В точку!!! Директор – малолетка, и набирает в целях экономии, видимо, хамовато-нашару «работающий» персонал.
Василий (*.0.16) +1
Компания АСД экспресс такое г...о а еще в первое в списке стоит
подвела нас с доставкой 3 раза
не отвечает ни одним из критериев службы доставки
або
Ви можете увійти за допомогою:
Увійти з Facebook Увійти з Google Увійти з ВКонтакті
За Проти
  

Achtung! Будь ласка, будьте ввічливі! Незважаючи на те, що модератори цього порталу вкрай демократичні, будь-які неетичні або грубі висловлювання, що ображають інших користувачів, можуть бути видалені. Також видалятиметься спам і публічні коментарі з приватними номерами телефонів.