Sandora® від PepsiCo Україна представляє серію соків та нектарів «Фрукти цілі»
  
Компания: Сандора

Дотримуючись стратегії сталого розвитку «Відповідально до мети», PepsiCo працює над розширенням частки портфеля продуктів повсякденного споживання.

Так, восени цього року бренд Sandora® компанії PepsiCo Україна представив на українському ринку серію соків і нектарів «Фрукти цілі».

Новий спосіб переробки фруктів і ягід зберігає їхню клітковину та природну користь. Інноваційність технології виготовлення соків і нектарів Sandora® «Фрукти цілі» полягає в особливому способі подрібнення м’якоті на часточки різного розміру. Таким чином, одна упаковка яблучного соку 950 мл містить таку саму кількість м’якоті, як чотири цілих яблука вагою 132 грами кожне.

Щоденне споживання природної клітковини потрібне людині будь-якого віку. Вона сприяє правильному травленню, очищенню та детоксикації організму, хорошому самопочуттю. Крім того, клітковина рослинної їжі практично не містить калорій. Споживання продуктів із підвищеним вмістом рослинних волокон особливо необхідне людям, які стежать за правильним харчуванням та ведуть здоровий спосіб життя.

«Інновація Sandora® «Фрукти цілі» – це результат синергії великої професійної команди (виробництва, R&D, маркетингу) та наочний доказ прогресивного мислення бренда.
У своєму прагненні перевершити очікування споживачів та задовольнити попит в продуктах харчування кращої якості та поживної цінності ми досягли визначного результату
», – наголосив директор з маркетингу категорій «Молоко» та «Соки» компанії PepsiCoУкраїна Хамід Алішов.

Таким чином, PepsiCo Україна продовжує збільшувати частку продуктів для щоденного споживання у своєму портфелі, яка наразі вже становить 60%. До них належать соки, напої, вода, широкий асортимент молочної продукції та дитячого харчування.

 Більше інформації про новинку Sandora® «Фрукти цілі» можна отримати на офіційному сайтібренда.

Про компанію PepsiCo

Продукти компанії PepsiCo із задоволенням вживають близько мільярда разів на день більш ніж у 200 країнах. У 2017 році обсяг продажів PepsiCo склав приблизно 63 мільярдів доларів США завдяки збалансованому портфелю, що включає продукцію Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker і Tropicana. Компанія випускає широкий асортимент смачних і корисних продуктів харчування та напоїв, зокрема 22 бренди, щорічні роздрібні продажі кожного з яких перевищують один мільярд доларів.

 
Украина, 07300, Киевская область, Вышгородский район, c. Новые Петровцы, ул. Промышленная, 6.
Тел.: +380 44 503 60 14/15/16
Факс: +380 44 503 60 24
E-mail:
Веб:

Отправить на E-mailОтправить на E-mail   Версия для печатиВерсия для печати
Комментарии(0)

Пока комментариев нет… Будьте первым кто оставит комментарий по этой теме!

или
Вы можете войти с помощью:
Войти с Facebook Войти с Google Войти с ВКонтакте