Розпочато всеукраїнський дитячий конкурс на кращі ідеї по збереженню культурної спадщини України
  

Стартував вже шостий дитячий екологічний проект «ЕКО-ІДЕЇ зі всього світу – 2014» в рамках міжнародного конкурсу Eco Picture Diary. Конкурс триватиме до 20 жовтня В Україні проект організований Фондом Кличко за підтримки компанії Panasonic.

Створений більше ніж 6 років тому проект Eco Picture Diary об’єднав більше мільйона дітей з 52 країн світу. Метою цього конкурсу є виховання у підростаючого покоління дбайливого відношення до природи, популяризація екологічної культури та розвиток відчуття причетності до вирішення світових екологічних проблем.

«Створити умови для самореалізації є одним із головних завдань для Фонду Кличко. Вже більше десяти років ми підтримуємо молодь у сфері спорту та освіти. Ми прагнемо, щоб усі діти, які візьмуть участь у конкурсі відчули свою причетність до якісних змін в країні», – зазначила виконавчий директор Фонду Кличко Аліна Носенко.

Цього року акцент проекту буде спрямований на пошук ідей, які допоможуть зберегти культурну спадщину України. Це є головним завданням для всесвітньої організації UNESCO, яка є партнером до проведення конкурсу.

«Наш світогляд формується з того, як ми говоримо, які слова підбираємо. Ідеї дітлахів можуть змінити світ!», – якось зазначила Ірина Бокова, генеральний директор UNESCO.

Участь у проекті можуть взяти діти молодшого та середнього шкільного віку (від 7 до 15 років включно), котрі навчаються у загальноосвітніх школах всієї України.

Всі учасники конкурсу будуть поділені на вікові категорії: 7-9, 10-12, 13-15 років і в кожній буде визначено Фіналіста.
Імена та прізвища фіналістів та переможця українського конкурсу будуть оголошені наприкінці жовтня 2014 року. Всі фіналісти отримають цінні подарунки від компанії Panasonic, яка ініціювала цей проект у 2008 році. У листопаді 2014 року міжнародне журі визначить шістьох переможців з різних країн світу.

«Сам проект, як і робота із щоденником додали мені впевненості у собі. Я зрозуміла, що треба продовжувати фантазувати, придумувати та реалізовувати свої ідеї для збереження прекрасного в нашому світі. Коли я зустрілась із учасниками, які приїхали зі всього світу, то зрозуміла, що я не єдина хто так вважає», – коментує переможниця минулого року Ксенія Назар’єва.

Юним учасникам для зображення своїх ідей запропоновано спеціальний ЕКО-щоденник, який вони будуть заповнювати самостійно або разом з батьками чи вчителями. Щоб ознайомитись із правилами та замовити щоденник (безкоштовно), необхідно просто заповнити анкету на сайті eco.klitschkofund.org.

Заповненні щоденники необхідно надіслати на адресу Фонду Кличко.

Додаткова інформація:

Фонд Кличко — всеукраїнська благодійна організація, заснована Віталієм і Володимиром Кличками у серпні 2003 р. з метою створення належних умов для гармонійного розвитку підростаючого покоління України. Фонд реалізує проекти у сфері спорту та освіти, працює з дітьми і молоддю, які прагнуть досягти успіху в житті.

Корпорація Panasonic — один з лідируючих світових виробників електроніки. Корпорація виробляє більше 15 000 найменувань електротоварів і об’єднує понад 500 компаній, заводів і наукових центрів по всьому світу.

Компанія — це суспільний інститут, і для Panasonic основоположним завданням є позитивний внесок у розвиток суспільства за допомогою своєї діяльності. Компанія Panasonic активно просуває свої ініціативи в області екології, усвідомлюючи відповідальність перед суспільством зберегти ресурси Землі і захистити природне середовище.

Екологічний менеджмент є одним з головних пріоритетів корпорації Panasonic. Співіснування з довкіллям, перш за все, означає для Panasonic створення технологій, що мінімізують дію виробництва і кінцевого продукту на екологію, а також формування екологічно направленого образу мислення.

1
1
2
2
3
3

Отправить на E-mailОтправить на E-mail   Версия для печатиВерсия для печати
Комментарии(0)

Пока комментариев нет… Будьте первым кто оставит комментарий по этой теме!

или
Вы можете войти с помощью:
Войти с Facebook Войти с Google Войти с ВКонтакте