Фаворит Успіху – 2018Наприкінці вересня завершився вирішальний етап голосування конкурсу народних уподобань «Фаворити Успіху – 2018». І, в досить великому ряді номінацій, Фаворити Споживачів вже визначені!

Звичайно, оригінальна методика конкурсу передбачає опитування громадської думки протягом усього року, з січня по грудень. Мета щорічного дослідження — визначення найкращого вибору серед повного асортименту пропозицій ринку споживчих товарів і послуг, визначення Фаворитів Року.

Народне голосування розділене на 4 етапи, що дорівнюють чотирьом календарним кварталам. Підсумкова, річна оцінка кожного учасника — це середня оцінка отримана учасником в кожному квартальному етапі. Але якщо за підсумком трьох кварталів в будь-якої з категорій з’ясувалося, що розрив між лідером і учасником №2 виявився великий настільки, що ніяка оцінка фінального IV етапу опитувань вже не в змозі зрушити лідера з 1-го місця, то його можна достроково вітати із заслуженою перемогою!

Фаворитами Споживачів – 2018 стали бренди, компанії та заклади в таких категоріях:
(Посилання клікабельні для перегляду рейтингових позицій всіх гравців ринку в категорії)

Трішки статистики та цифр про дослідження

Інтернет-опитування проводилося протягом трьох кварталів 2018 року, з 1 січня по 30 вересня. Респондентам пропонувалося вказати свій найкращий вибір серед повного асортименту пропозицій в будь-який з 605 категорій споживчих товарів і послуг.

У голосуванні взяли участь 32812 респондентів з усіх регіонів України (за винятком територій тимчасово окупованих РФ), або 33308 людей загалом (але голоси нерезидентів України враховувалися тільки в розділах «Шоу-бізнес» і «Туризм»).

Більше третини респондентів — жителі столичного регіону:

Респонденти конкурсу Фаворити Успеху – 2018 на мапі України
Жінки традиційно набагато охочіше чоловіків заповнюють анкети конкурсу та більш активні в голосуванні. Так протягом 9 місяців 2018 року в опитуванні вже взяли участь 10748 чоловіків і 22064 жінки.
Чоловіки — 32,8%
Жінки — 67,2%
Стать респондентів

Вік респондентів розподілений наступним чином:

Вік респондентів
* Статистика по 98,65% респондентам, що вказали свій рік народження.

Більше цифр і графіків буде до початку наступного тижня ...

А тим часом, в ряді категорій, де розрив між участнкіамі №1 і №2 все ще недостатньо великий, триває фінальна «Битва брендів»! Невелика різниця в рейтингу не дає можливості однозначно говорити про чиєсь лідерство і не дозволяє вітати заздалегідь з перемогою жодного з учасників. Тому попереду у нас ще майже три місяці голосування, яке визначить в результаті найкращих з найкращих!



Цей документ було скопійовано з FAVOR.com.ua (https://www.favor.com.ua/news/consumers-favorites-2018/).
Всі права на матеріал зберігаються за його автором. При перепублікуванні посилання на джерело матеріалу є обов’язковим!
Дата документу: 8 жовтня 2018 р.